האם ניתן להתרפא ממחלת הסוכרת?

סוכרת אינה מחלה חשוכת מרפא, נכון שבתפיסה הכללית ישנם אנשים שסובלים ממנה שנים רבות בליווי כדורים או אינסולין. מהי בעצם סוכרת ומהם דרכי ההתמודדות? (בריאות, שיווקי)

האם ניתן להתרפא ממחלת הסוכרת? אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

סוכרת נוצרת כמעט בכל המקרים בגלל ארבעה מוקדים עיקריים שהוכחו מחקרית כגורמים לסוכרת ולעיתים מספיקה פגיעה באחד מהם כדי לסבול מסוכרת. לבלב, מערכת החיסון, מערכת העיכול והכבד.

טיפול נכון ואיזון של ארבעת המוקדים הללו, פועל לטיפול בשורש הבעיה וברובם המכריע של המקרים יתבטא באיזון מהיר של רמת הסוכר בדם. בשילוב תזונה נכונה, ופעילות גופנית מתונה ניתן להוציא את החולה ממעגל הסוכרת ולהפסיק לחלוטין את התלות בכדורים או בזריקות.

מהי בעצם סוכרת? סוכרת סוג 2 היא אחת המחלות השכיחות ביותר בקרב מבוגרים ומופיעה בדרך כלל אצל אנשים בגילאי המעבר, אך לא מעט אצל צעירים הרבה יותר. היא נגרמת כתוצאה מגורמים שונים המאיצים את התפרצותה, כגון: מזון קלוקל ורווי בסוכרים ו/או בשומנים, עודף משקל, חוסר פעילות גופנית ועוד.

כיום הנתונים הסטטיסטיים מדווחים על מיליוני בני אדם בעולם המתמודדים עם מחלת הסוכרת שמלווה אותם לאורך כל חייהם.

דרכי התמודדות: ישנם צמחי מרפא אשר עברו מחקרים קליניים והוכח שבכוחם לטפל בבסיס הבעיה. שילוב נכון של צמחי המרפא יכול בהחלט לפתור את בעיית הלבלב, מערכת החיסון, טפילי המעיים והכבד. ייצוב כל אחד ממערכות הגוף בצורה חכמה ומושכלת יכול להביא לפתרון הבעיה וסילוק המחלה.

על פי עדויות מהשטח של הסובלים מהסוכרת שצרכו את מוצרי ננו-טבע עולה שהחברה הצליחה להתאים את הצמחים תוך שימוש במיצוי טכנולוגי חדשני שאותו היא מבצעת ומדווחים על שיפור ניכר.

מהן דרכי ההתמודדות של הרפואה עם מחלת הסוכרת? הרפואה הקונבנציונלית מטפלת במחלת הסוכרת באמצעות תרופות המעכבות פעילויות ביולוגיות שונות בגוף הכוללות כדורי גלוקומין, מטפורמין, גלוקופאז', ג'נואט, אמריל ועוד סוגים רבים של תרופות שכולם נועדו למטרה אחת: לטפל בסימפטומים של מחלת הסוכרת, כדי שרמת הסוכר בדם תהיה מאוזנת ולא תמריא לגבהים העלולים לפגוע ברקמות השונות של הגוף, כגון כלי הדם ומערכת העצבים. כידוע, טיפול בסימפטום איננו פותר את הבעיה.

הכותב: ד"ר אור בן עוזיאל, מנהל מחקר ופיתוח של חברת ננו-טבע.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר