ציוד רפואי של איחוד הצלה גם בסמוך לציון רבי לוי יצחק מברדיטשוב

מתרחבת פעילות הצלת החיים של איחוד הצלה בקהילות יהודיות ובקברי צדיקים ברחבי העולם. ארון ציוד עזרה ראשונה הוצב ונחנך במקווה המפואר של מוסדות "תפארת בארדיטשוב וסביבותיה" שבנשיאות הרב וירצברגר, רב העיר בסמוך לציון רבי לוי יצחק מברדיטשוב בעיר ברדיטשוב באוקראינה (חדשות בריאות)

אסף מגידו | כיכר השבת |
השקת ארון ציוד הרפואי של איחוד הצלה בסמוך לציון רבי לוי יצחק מברדיטשוב. (צילום: דוברות איחוד הצלה)

ארון ציוד עזרה ראשונה של איחוד הצלה הותקן בכניסה למקווה החדש והמפואר שנפתח לאחרונה בסמוך ונראה לציון רבי לוי יצחק מברדיטשוב לרווחת אלפי העולים במשך השנה וביום ההילולא להתפלל בציון הקדוש.

בכל מקרה חירום רפואי באוקראינה מומלץ לחייג מיידית 063-800-1221 מספר מקומי באוקראינה, ומוקד איחוד הצלה יזניק את כונני ההצלה הקרובים ביותר למיקום האירוע.

בטקס צנוע ורב רושם שנערך במעמד חברי משלחת איחוד הצלה בראשות הסמנכ"ל לייזר היימן, העלה הרב יהושע וירצברגר מתפארת בארדיטשוב על נס את הפעילות המבורכת של איחוד הצלה, להצלת חיים ולאבטחת אירועי ההילולא.

לייזר היימן סמנכ"ל איחוד הצלה שהשתתף בטקס השקת ארון הציוד מסר: "בהמשך לפעילות הבינלאומית של איחוד הצלה להצלת חיי אדם ברחבי העולם ובסמוך לציון רבי נחמן מברסלב בעיר אומן שבאוקראינה נעתרנו לסייע להצלת חיים גם בסמוך לציון רבי לוי יצחק מברדיטשוב זי"ע במטרה שיהיה ציוד רפואי זמין לכל מקרה חירום".

נתי אוסטרי מנהל משלחת איחוד הצלה לאוקראינה מסר: "מוקד איחוד הצלה ערוך בכל ימות השנה למתן מענה מהיר ומקצועי במקרי חירום גם באוקראינה תוך שיתוף פעולה של מתנדבי איחוד הצלה באוקראינה עם מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה רופאים פרמדיקים וחובשים שמגיעים לביקור או תפילה בקברי הצדיקים באוקראינה ויכולים לתרום מניסיונם המקצועי להגיש סיוע".

צילום: דוברות איחוד הצלה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר