דרושה אכיפה

ראוכברגר מתריע: מתבצעות עבירות על ידי "פאב המפלצת"

יו"ר סיעת "יהדות התורה" בעירית ירושלים, אליעזר ראוכברגר פנה בדרישה להפעיל את החוק באופן שוויוני כלפי "פאב המפלצת", שלדבריו מבצע עבירות חמורות על החוק (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
אליעזר ראוכברגר (צילום: יעקב כהן - פלאש 90)

קרית יובל שוב בכותרות: האם המינהל הקהילתי האנטי דתי בשכונת קרית יובל בירושלים מקבל יחס מועדף ועצימת עין של העיריה על עבירות על החוק?

יו"ר סיעת "יהדות התורה" בעיריית ירושלים, אליעזר ראוכברגר, פנה בדחיפות לגורמי האכיפה בעירייה, בדרישה לאכוף את החוק כנגד "פאב המפלצת" הידוע, אשר מרחיב את שטחו ללא היתר בניה, ופועל ללא היתר ותוך עבירות רבות על חוקי העזר.


כזכור, שכונת קרית יובל סערה וגעשה בשנים האחרונות סביב העימותים הרבים שהתרחשו בה בגין ההתנהגות האנטי דתית והמפלה של המינהל הקהילתי כנגד הציבור החרדי בשכונה, ובשל יוזמותיו לחילול שבת, כולל הקרנת סרטים ופתיחת "פאב המפלצת" בשבת, בתוך תחום מבנה המינהל, למרות שמדובר במבנה עירוני.

כעת, ההתארגנות הינה דווקא של תושבים חילוניים המתגוררים בסמוך למבנה המינהל וה"פאב" המדובר. הם פנו לחברי המועצה בעירית ירושלים, בתלונה על כך שהעיריה איננה אוכפת את החוק על ה"פאב", ומאפשרת במקום עבירות רבות על החוק ללא שום התייחסות.

ראוכברגר כתב בפנייתו לגורמי האכיפה בעירייה, כי "התושבים בשכונת קרית יובל המתגוררים ברחובות הסמוכים ל"מתנ"ס פיליפ ליאון", סובלים מזה תקופה ארוכה ממטרדי רעש ולכלוך, תוצרי הלוואי של ה"פאב" שהוקם במתחם מתנ"ס פיליפ ליאון ע"י המתנ"ס, ואשר גורם נזק רב לתושבי האזור. בימים אלו, הנהלת המנהל הקהילתי "יובלים" מרחיבה ללא היתר את "הפאב", ומוסיפה בנוסף למבנה הזמני (שהוקם בלא שום דין ורישיון כחוק), סככה גדולה וקבועה נוספת, מבנה הרבה יותר מסיבי מהמבנה הארעי הקיים. ככל הידוע לי מדובר במקום הפועל בלא כל היתר על-פי-חוק: אין היתר בניה, אין היתר עסק, אין היתרים למכירת אלכוהול (וכנראה מוכרים שם גם לקטינים)".

עוד כתב, כי "בנוסף, על פי החוק חל איסור להשמיע מוזיקה מחוץ למבנה סגור, אלא רק בימים שחלים בהם אירועים המצוינים בחוק; לדוגמה יום העצמאות, פורים וכ"ו. בפועל, מהפאב נשמעת מוזיקה בדציבלים גבוהים מאד כמקובל בבתי עינוגים כאלה, ויש רעש רב מצד המבלים ב"פאב", כשלפעמים הרעש נמשך עד לשעה ארבע לפנות בוקר. בנוסף, בכל פעם שהפאב פתוח עד לשעות המאוחרות, הוא מייצר לכלוך רב בכל הרחובות שמסביב, שם נראים זרוקים בקבוקים שבורים של בירה וכן כוסות בירה מלאות ומלאות למחצה. את הפסולת והזבל של הפאב ומבליו משליכים על המדרכה ולא במקום איסוף האשפה העירוני המיועד למתנ"ס פיליפ ליאון, שכיום הפאב פועל במסגרתו".

בסיכום מכתבו דורש ראוכברגר "לבצע אכיפה על כל העבירות כפי שנמנו לעיל, ולהפעיל את החוק באופן שיוויוני כלפי המפגע המדובר, ולפעול כלפיו בכל חומרת הדין ועל פי כל דין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר