צפר ויפוצה

שפך טחינה על נהג אוטובוס ויפצה אותו באלפי שקלים

העובד שכעס על נהג האוטובוס שצפר לרכבים שחסמו אותו, סירב להגיע לבית המשפט, ופסק הדין נקבע בהיעדרו. הנהג, הרוויח משפיכת הטחינה, 6,000 שקלים כפיצויים (חדשות)

אילוסרציה (צילום: שאטרסטוק)

נהג "אגד" יפוצה ב-6,000 שקלים על ידי עובד מסעדה ששפך עליו, לפני כשנה וחצי, כוס טחינה לאחר שצפר לרכב שחסם אותו.

היה זה כאשר נהג האוטובוס הגיע לתחנה הסופית בה אמור להוריד את כל הנוסעים אלא שכלי רכב שעמדו שם חסמו את הגישה לתחנה. הנהג עשה מה שכל נהג אחר היה עושה וצפר כדי לעורר את בעלי הרכבים לכך שהם חוסמים את הגישה לתחנה.

העובד שהצפירות עלו לו על העצבים יצא אל נהג האוטובוס ואמר לו: "אני אהרוג אותך", והשליך כיסא לעבר הנהג שרק בנס לא פגע בו. כמה ימים לאחר מכן, הבחין עובד המסעדה בנהג האוטובוס כאשר זה הגיע לתחנה ושאג לעברו: "היית צריך למות. חבל שאתה בחיים, ועוד".

40 דקות לאחר מכן חזר הנהג לתחנה, והתיישב לקרוא עיתון כשלפתע הגיח העובד מאחורי גבו ושפך על ראשו כוס מלאה של טחינה לעיני עוברים ושבים וצעק לעברו: "זה מה שמגיע לך".

הנהג סיפר: "כל הבגדים שלי היו מלאים בטחינה. התקשרתי למשטרה כי חששתי שהוא יתקוף אותי בשנית, אנשים סביבי הסתכלו עליי באופן מוזר. אמרתי למנהל שלי שאני לא יכול להמשיך לעבוד ונסעתי הביתה. הייתי חסר אונים".

עו"ד רון סולן שנבחר לייצג את נהג האוטובוס שלח מכתב התראה לפני תביעה לעובד המסעדה ודרש ממנו פיצוי של 30 אלף שקל. לאחר שזה לא הגיב, הוא הגיש נגדו תביעה לבית המשפט לתביעות קטנות בירושלים ודאג לתעד את מסירת התביעה לאחר שזה התחמק מלקבל אותה.

עובד המסעדה סירב להגיע לבית המשפט. הרשמת הבכירה עדי בר-טל פסקה כי כיוון שקיבל את כתב התביעה ולא הגיע לדיונים, עליו לשלם לנהג האוטובוס פיצוי של 6,000 שקלים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר