תעלו לרגל מהר יותר

הרכבת המהירה לירושלים תופעל עד לפסח הקרוב

קו הרכבת החשמלית מתל אביב לירושלים יחל לפעול בעוד שלושה חודשים, לפני חג הפסח - כך הודיע שר התחבורה ישראל כץ. בשלושת חודשי ההרצה של הקו הנסיעות בו יהיו בחינם (חדשות, תחבורה)

(צילום: Gidi Avinary/Flash90)

קו הרכבת החשמלית מתל אביב לירושלים יחל לפעול בעוד שלושה חודשים, לפני חג הפסח - כך הודיע היום (שלישי) שר התחבורה ישראל כץ. הרכבת בקו החדש תיסע במהירות של 160 קילומטר בשעה, ונסיעה מתל אביב לירושלים תארך כ-30 דקות.

על פי שר התחבורה, הקו המהיר לירושלים ייפתח לציבור ב-30 במרץ, סמוך מאוד לחג הפסח. עוד דווח כי במהלך תקופת ההרצה של הקו הציבור יוכל לנסוע בו בחינם באמצעות כרטיס רב קו. תקופת ההרצה בה הנוסעים יוכלו לעלות על הקו בחינם תארך שלושה חודשים.

שר התחבורה ציין כי מדובר ב"משימה לאומית ראשונה במעלה" של משרד התחבורה. "עם כניסתי לתפקיד הוריתי לאנשי משרד התחבורה ורכבת ישראל לפעול מידית לקידום קו הרכבת המהיר בירושלים, זאת לאחר ארבע שנים בהן היה הפרויקט תקוע".

יצויין כי בשבוע הבא, יערוך כץ נסיעת מבחן ראשונה בקטר חשמלי של הרכבת, בקטע שבין שער הגיא למודיעין. "הבטחתי ואני מקיים. בפסח הקרוב נאפשר לכל עם ישראל לעלות בהמוניו לירושלים ברכבת המהירה מתל אביב. מחברים ומחזקים את ירושלים הבירה ומתחברים להיסטוריה של ירושלים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר