אזהרה לראשי חמאס

פולי מרדכי: "מי שביתו מזכוכית - שלא יידה אבנים על אחרים"

אלוף מרדכי פונה בסרטון חדש לראשי חמאס, ומזהיר אותם מפני המשך ההסלמה החמורה שאירעה לאחרונה. בעזה מדווחים: גילינו מתקן ריגול ישראלי מוסלק בתוך סלע • צפו (אקטואליה)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
(צילום: מתפ"ש ביוטיוב)

על רקע האירועים הביטחוניים מול עזה בשבוע האחרון, מפרסם הערב (חמישי) ברשתות החברתיות אלוף יואב (פולי) מרדכי, מתאם פעולות הממשלה בשטחים, סרטון בשפה הערבית, בו הוא מתריע בתושבי עזה לעצור את הפרות הסדר האלימות על הגבול עם ישראל.

בתוך דבריו הוא מודיע: "החל מהיום, צה"ל ינקוט באמצעים קשים יותר נגד מפרי הסדר על גבול הרצועה. כדאי לכם להפסיק עם זה עכשיו, לכו להפגין מול חמאס בעזה".

"העימותים האלימים על הגבול מסכנים את מי שמשתתף בהם. עליכם לדעת שארגון הטרור חמאס מנצל אתכם לאינטרסים שלו - בכירי חמאס פשוט שולחים אתכם לעשות בשבילם את העבודה תוך סיכון החיים שלכם. לא תראו את הילדים של הנהגת חמאס אפילו מתקרבים לגבול".

לדבריו, "אנחנו יודעים שהעימותים האלימים על הגבול משמשים מחסה לפעילות טרור, כמו שקרה ביום שבת האחרון, ולא ניתן לזה לקרות", הוסיף מרדכי בהתייחס להטמנת המטען בדגל הפלסטיני שהורד על ידי חיילי צה"ל והתפוצץ עליהם.

והאלוף מסיים בפנייה ישירה לראשי חמאס: "מי שביתו מזכוכית - שלא יידה אבנים על אחרים", ברמזו לסיכון אליו הם מכניסים את עצמם בהתנהלותם האחרונה מול ישראל.

מתקן הריגול שלכאורה נחשף (צילום מסך: מתוך טוויטר)

בתוך כך, מנגנוני הביטחון של חמאס טוענים כי חשפו ונטרלו מתקן ריגול ישראלי ביום שישי האחרון, באזור בית לאהייה שבצפון הרצועה, הנחשב למוקד חיכוך בין תושבי עזה לכוחות צה"ל, לאור ההפגנות הקבועות שמתקיימות בו.

לדברי גורמים בחמאס, מתקן הריגול הוא בעצם מצלמה זעירה שהוסלקה בתוך סלע, ורק ערנותם של מספר אזרחים הביאה לגילויו. אלו שהבחינו במתקן המוסתר, מיהרו להזעיק את גורמי הביטחון בעזה.

כידוע, מקרים של חשיפת מתקני ריגול המוסלקים בתוך הטבע, מגיעים אחת לכמה זמן מלבנון, מול חיזבאללה. זו הפעם הראשונה שדיווח שכזה מגיע מרצועת עזה.

(צילום מסך: מתוך טוויטר)
(צילום מסך: מתוך טוויטר)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר