בעיצומה של השבת

המועמד לראשות העיר חיפה ושר האוצר נפגשו במסעדת טריפות

המועמד לראשות העיר חיפה דוד עציוני, המבקש את תמיכת החרדים, ושר האוצר משה כחלון נפגשו בעיצומה של שבת קודש במסעדת טריפות: "ציפינו משר האוצר שבא מרקע מסורתי לנהוג בממלכתיות" (פוליטי)

אבי רבינא | כיכר השבת |
כחלון ועציוני. ארכיון (צילום: מתוך פייסבוק)

פרסום ראשון: המועמד לראשות העיר חיפה דוד עציוני, המבקש את תמיכת החרדים בעיר, התיישב לאכול במסעדת טריפות במהלך השבת אם לא אחר מאשר שר האוצר משה כחלון.

בשעה 13:00, במהלך השבת העלה עציוני בחשבון הפייסבוק שלו תמונה משותפת עם שר האוצר משה כחלון במסעדת "החבית", מסעדה המספקת בתפריט העשיר שלה בין היתר פירות ים.

בתמונה נראה כחלון לצד דוד עציוני מחזיק דף פרסומי בו כתוב: "דוד עציוני ראש חדש לחיפה". עציוני כתב לצד התמונה: "גם שר האוצר יודע מה טוב לעיר".

יצוין כי החרדים בחיפה המנהלים מלחמה על מנת להחליף את ראש העיר המכהן יונה יהב ייקחו כעת בסל השיקולים קודם החלטתם על תמיכה במועמד לראשות את פרסום התמונה במסעדת הטריפות בעיצומה של השבת.

באופן לא מפליא אנשיו של עציוני המתפעלים את חשבון הפייסבוק שלו מחקו את התמונה לאחר צאת השבת מיד עם פנייה לבקשת תגובה מ'כיכר השבת'. לאחר זמן מה עם פרסום הכתבה השיבו אנשיו של עציוני את הפוסט.

גורמים פוליטיים חרדיים הביעו הערב (מוצ"ש) בשיחה עם "כיכר השבת" אכזבה מהתנהגותו של כחלון: "ציפינו משר האוצר שבא מרקע מסורתי לנהוג בממלכתיות ושלא לאכול בפרהסיה במסעדה שכזאת".

לדבריהם: "מי שמתבסס בין היתר על קהל בוחרים שומרי מסורת ואוהדי דת לצד היותו שותף בכיר של המפלגות החרדיות, היה צריך לנהוג ביתר רגישות וזהירות".

מדוד עציוני נמסר בתגובה ל'כיכר השבת': "במהלך השבת סיירתי בעיר ונפגשתי עם הציבור ובהמשך נפגשתי לשיחה עם שר האוצר. אני לא מסתיר את היותי חילוני אבל ממש כמו שרים בכירים אני יודע לעשות את ההפרדה ולחיות כאדם חילוני אבל לכבד את הדת והמסורת ולדאוג לאוכלוסיות השונות בחיפה לשמור על צביונן ולקבל את המשאבים שהם נדרשים להם על מנת לקיים אורח חיים עפ"י דרכם. חיפה הייתה עיר של דו קיום ותמשיך להיות עיר כזאת ואני אמשיך לדאוג לכלל תושבי העיר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר