גם בפסח: רבלון - להיות את, במיטבך

בחג הפסח הזה, רבלון מסירה ממך דאגות מיותרות ומציעה מגוון מוצרים עמידים ואיכותיים המאפשרים לגלות גוונים חדשים המרעננים את השגרה וליהנות מכיסוי מלא שמעניק ביטחון לאורך כל שעות היממה. המוצרים כשרים לפסח (מאמע, שיווקי)

רבלון - עמידות לקראת פסח. (צילום: יחצ)

רבלון, מותג היופי הבינלאומי, הוא שם נרדף לזוהר,איכות ולחדשנות חובקת עולם. ברבלון מקפידים להשיק מוצרים מגוונים ,חדשניים ,צבעוניים ועמידים במיוחד בקטגוריות פנים, שפתיים ועיניים.

רבלון מציעה מבחר מוצרים עמידים וכשרים לפסח בהשגחת בד"ץ בית יוסף:

רבלון מייקאפ קולורסטיי ColorStay

מייקאפ קולורסטיי הנמכר ביותר בישראל! בעל פורמולה ייחודית-סופט פלקס, עמיד לאורך 24 שעות ומעניק כיסוי מושלם. קיים בשני מרקמים וב-17 גוונים, לעור מעורב שמן ולעור רגיל עד יבש.

פודרה דחוסה קולורסטייColorstay™ Pressed Powder

מסדרת האיפור העמידה- Color Stay, מבוססת על אבקת פודרה דקה ועדינה במיוחד במרקם משי. מפחיתה ברק ויוצרת מראה רענן נטול פגמים, עמידה ל-16שעות של איפור מושלם, נטולת שומן, מתאימה לשימוש מעל Make Up, קונסילר או ישירות על העור.

אינה אוטמת נקבוביות, אינה מגרה את העור. קיימת בשלושה גוונים.

רבלון שפתון קולורסטיי אוברטיים ColorStay Overtime™ LipColor

שפתון קולורסטיי עמיד לשעות ארוכות- גוון עמיד במיוחד וברק אופנתי. קיים ב25 גוונים מרהיבים.

שפתון עמיד וליפ גלוס מבריק במוצר אחד! עמידות גבוהה ל-16 שעות בטכנולוגיית סופט פלקס לגמישות מירבית. ליפ גלוס שקוף ומלא ברק ולחות מועשר בתמציות קמומיל וסויה מרגיעות, משלים את הכיסוי במשך כל שעות היום ללא צורך בחידוש השפתון. עמיד, אינו נוזל או נמרח, אינו מלכלך ומכתים. שפתון דו כווני: מצד אחד שפתון עמיד מט ומהצד השני ליפ גלוס מבריק שקוף להשלמת המראה הזוהר.

צלליות קרם Revlon ColorStay

סדרת צלליות קרם עמידות במים, בסדרה 12 גוונים עכשוויים, כל אחד מהם מכיל פיגמנטים שנטחנו דק, במיוחד כדי לאפשר מריחה חלקה. מגיע עם מברשת מובנית.

צלליות הקרם פותחו על ידי שילוב של מרכיבים ייחודים ופולימרים חזקים וגמישים, הן נותרות רעננות ושומרות על המראה שלהן לאורך זמן.

רבלון קולורסטיי אולטימט סווייד ColorStay Ultimate Suede

סדרת שפתונים, בעלת 8 גוונים טרנדיים, עם פורמולה חדשנית לעמידות ל-16 שעות.

שפתוני אולטימייט סוויד, מסדרת קולורסטיי, מעניקים לשפתיים לחות מתמשכת. הנוסחה החדשנית מכילה תמצית אלוורה, חמאת שיאה וויטמין E המטפחים את השפתיים, ומבטיחים לחות מתמשכת ל – 16 שעות של אופנתיות.

שפתוני ColorStay Ultimate Suede, מתהדרים בגימור מט המבטיח משיחה קלה ונוחה.

טכנולוגיית ColorStay הייחודית ל – REVLON, מתאימה עצמה לקצב החיים כשהיא מבטיחה תוצאות איפור בלתי מתפשרות. משתמשים בבוקר ונהנים מתוצאות איפור גם לאחר 16 שעות.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית