סביב המדורה: טונה סטארקיסט מציגה טונה מעושנת

ל"ג בעומר מגיע ואתו הרגעים המיוחדים עם הילדים ובני המשפחה סביב המדורה, תוכלו למצוא את המקום והזמן ליהנות עם טונה סטארקיסט או מארוחה קלילה לכל המשפחה (אוכל, שיווקי)

טונה סטארקיסט. (צילום: יחצ)

בזמן שהקטנים מתרוצצים סביב המדורות, טונה סטארקיסט מציעה דרך להפעיל את הילדים ולגוון את הארוחה עם תוספת: לעשן את הטונה בעצמכם.

איך עושים זאת? על ידי קופסאות טונה סטארקיסט בשמן, נייר טואלט ומצית או מדורה. פותחים את קופסת הטונה ושופכים מעט מהשמן. את נייר הטואלט מקפלים לגודל שלא עולה על קוטר קופסת הטונה ומניחים בתוך הקופסא כשהוא טבול בשמן והקצה שלו מבצבץ מחוץ לקופסא. סוגרים את הקופסא ומכניסים בזהירות לאש. מוציאים בעזרת מלקחים לאחר 20 דקות והרי טונה מעושנת שהכנתם בעצמכם וטעימה במיוחד.

במידה ולא, טונה סטארקיסט כבר עשתה את העבודה עבורכם ומציעה: פילה טונה מעושנת - נתח פילה מובחר של דג טונה המעושן בתהליך טבעי ובאריזה מלבנית או טונה בעישון טבעי מסדרת הטעמים של טונה סטארקיסט.

המוצרים נמצאים בכשרות בד"צ העדה החרדית ונמכרים ברשתות השיווק ובחנויות פרטיות נבחרות בכל רחבי הארץ.

סטארקיסט הוא מותג הטונה המוביל בישראל הפועל החל מ-1999. החברה מקפידה על דייג של דגי טונה הגדלים בטבע ועל שיטות דיג העומדות בתקנים המחמירים של האיחוד האירופי. סטארקיסט מקפידה לא רק על בריאות המוצרים וטעמם אלא גם על הקפדה יתרה בנושאי בטיחות, איכות ובקרה. חומרי הגלם אותם סטארקיסט בוחרת למוצריה הינם חומרי גלם מובחרים- החברה משתמשת רק בפילה של הטונה, החלק האיכותי ביותר. מגוון מוצרי החברה הם ללא חומרים משמרים, מכילים חלבון קל ואיכותי לעיכול ומהווים מקור מצוין לוויטמינים ומינרלים.

מתכון לטורטיית טונה מעושנת בטעם של אש:

טורטיית טונה מעושנת. צילום: יחצ

מצרכים (לשמונה מנות):

3 קופסאות פילה טונה סטארקיסט מעושנת (לשמור את השמן המסונן)

12 ביצים

בצל גדול

5 תפוחי אדמה בינוניים חתוכים לקוביות

3 בצלים ירוקים קצוצים

2 כפות פטרוזיליה קצוצה

מלח ופלפל

8 טורטיות

נייר אלומיניום

אופן ההכנה:

מרתיחים קוביות תפוחי אדמה במים עד שהן מתרככות. במקביל, שוברים את הביצים ומטגנים אותם במחבת עם שמן הזית (המסונן) עד שמתקבלת חביתה מקושקשת. בנפרד, מטגנים קלות את הבצל והשום עם שמן הזית, ולאחר שהם מזהיבים, מוסיפים את הטונה ומטגנים קלות. מערבבים את כל המרכיבים (פרט לטורטייה) ומתבלים לפי הטעם. מניחים את התערובת במרכז הטורטיה, מקפלים כלפי פנים את קצוות הטורטייה ועוטפים בנייר אלומיניום.

אם מכינים את המתכון לארוחה קלה סמוך למדורה, כדי להניח את הטורטיות לכמה רגעים במדורה – כדי שיספגו מטעם האש הקל. בשביל הנוחות, שפדו על שיפוד את הטורטייה כדי שלא תתפרק ותהיה נוחה לאכילה. כדי לשפר את ההגשה, הוסיפו בצד סלט מטבוחה.

ושיהיה בתיאבון!

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר