ההרשמה נסגרת:

מקומות אחרונים בתכנית המצויינת להייטק

הזדמנות אחרונה להצטרף למחזור הלימודים השני בתכנית "פיתוחים". לצאת הייטקיסט מצטיין תוך שנה וחצי (לימודים, שיווקי)

(צילום: יחצ)

בעקבות הביקוש הרב, הרישום למחזור השני של תכנית "פיתוחים" עומד להסתיים מוקדם מהצפוי. תכנית 'פיתוחים', המיועדת לגברים חרדים מצטיינים, מציעה מסלול הכשרה שמוביל את המשתתפים בו לתפקידים נחשקים בצמרת עולם ההיי-טק בתוך שנה וחצי בלבד. מסלול ההכשרה הייחודי, מבוסס על מודל ה'בוט-קעמפ' שנועד להכשיר מתכנתים בתוך תקופה קצרה ואינטנסיבית, תוך התמסרות מלאה של התלמידים ללימודים.

בתקופת הרישום שהתקיימה בשבועות האחרונים, נערכו גם ימי מיון וסינון קפדניים על מנת לאתר מועמדים מצטיינים, בעלי מוטיבציה ותפיסה חדה עם יכולת לפתור סוגיות מורכבות בדרכים יצירתיות, כך שיוכלו להתמודד עם תכנית הלימודים האינטנסיבית.

הלימודים בתכנית, בנויים על פי תכניות לימודים למחוננים, תוך הקניית כלים להעמקה בחומר ולפיתוח יצירתיות. אופי הלימודים דומה ללימודים ישיבתיים, שברובם אינם לימודים פרונטליים אלא לימודים בחברותא. צוות ההוראה במסלול 'פיתוחים', מורכב ממנטורים ואנשי אקדמיה בעלי ניסיון בתכניות לימודים אינטנסיביות ורקע עשיר בעולם ההיי-טק ותעסוקת חרדים.

כאמור, הרישום שמיועד לגברים חרדים מצטיינים (גם ללא כל רקע בתחום), יסתיים בימים הקרובים. משתתפי התכנית שעברו את הבחינות ונמצאו מתאימים להשתתף בקורס, יהנו מתכנית ייחודית של שנה וחצי במימון מלא ומלגת קיום. בתום ההכשרה משולבים בוגרי פיתוחים במשרות הכי נחשקות בעולם פיתוח תוכנה, בשכר התחלתי של לא פחות מכ-10,000 ₪ לחודש כבר בשנה הראשונה לעבודתם.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר