לקראת הקיץ:

על החשיבות של ביטוח רפואי לכם ולכל המשפחה

כל אדם שלקה במחלה קשה, נשאל לפחות פעם אחת, בקול חרישי ובהבעת פנים שכולה תקווה – "האם עשית ביטוח בריאות פרטי?". הציפייה היא כמובן שהוא יגיד שכן, ואז לשואל תהיה הקלה, כי הוא יבין שאותו חולה יהיה בסדר (בריאות, שיווקי)

kikar.co.il בשיתוף umdigital | כיכר השבת |
ביטוח בריאות פרטי. אילוסטרציה (צילום: רשיון חופשי pixabay)

בעל ביטוח בריאות פרטי יטופל כראוי וללא עיכובים על ידי מיטב הרופאים, הוא יפוצה כלכלית, הוא לא יצטרך לדאוג בגלל מחירן הגבוה להחריד של תרופות שמחוץ לסל – והוא לא יצטרך לשאול את עצמו איך הוא יממן טיפולים מצילי חיים בחו"ל, כמו השתלות וכו'.

העובדה שיש לו ביטוח בריאות פרטי אומרת שהוא לא צריך לדאוג לשום דבר, הביטוח מכסה הכל. כל זה ידוע. אבל האם ידעתם -

ביטוח בריאות פרטי אפשר להפעיל ולנצל לא רק בשעת מחלה – אלא גם כחלק משיגרה של הקפדה על בריאות יומיומית עבור כל בני המשפחה אז מהם התחומים העיקריים שעוזרים לנו בגילוי מוקדם או בטיפול מונע מוקדם של מחלות, ואיפה הביטוח הרפואי נכנס לפעולה?

טיפולים תקופתיים ורפואה מונעת

חלק מהיתרונות העצומים של ביטוח בריאות איכותי, הן האופציות שניתנות לנו לקיים שגרת טיפולים קבועה, שמאפשרת לנו לגלות ולאתר באופן מוקדם מחלות קשות (הגילוי המוקדם חשוב בכך שהוא מאפשר לעצור את המחלה לפני שהיא מתפרצת), לבדוק את תפקודי הגוף, לקבל המלצות שישפרו את בריאותינו (ובכך למנוע לחלוטין את רוב המחלות) ועוד. הבדיקות נערכות במסגרת שנקראת "סקר", והן תקופתיות ונקבעות בכל פרק זמן.הביטוח הפרטי מציע למבוטחיו הטבה רפואית משמעותית – פעם בשנה ריכוז של כל הבדיקות ביום אחד, במקום אחד, על ידי מיטב הרופאים. במהלך יום זה, בודקים את המטופל מכף רגל ועד ראש. בודקים אם יש סימנים מקדימים לסרטן או מחלות קשות אחרות, בודקים את הלב, בודקים אם יש סימנים ראשונים לסוכרת, מדדים שונים ועוד בדיקות, שאינן בסדר היום באופן רגיל.

סעיפים נוספים של רפואה מונעת מתמקדים בליווי של יועצים מומחים. הביטוח הפרטי מאפשר לכם להתייעץ ואף להיות מטופלים על ידי מומחים בכירים בכל הנושאים האפשריים, החל מניתוחים וכלה בהסרה של נקודות חן וייעוץ תזונתי.

כיסוי מלא לילדים עד גיל 18

מן הסתם, את רוב הטיפולים הרפואיים אפשר לקבל דרך קופת חולים. הבעיה היא כמובן, שצריך לחכות לפעמים חודשים עד שמקבלים תור, וגם אז, לא ניתן להחליט או לבחור מי יהיה הרופא המטפל. לנו כהורים, זו בעיה. חלק ניכר מהדאגות שלנו מתמקדות בילדים שלנו והבריאות שלהם. הביטוח הרפואי מלווה את הילדים שלנו בדרך לבריאות מיטבית יומיומית. אם מתעורר צורך בניתוח או בטיפול מורכב, אנו יכולים באמצעות הביטוח לבחור במומחה בעל ניסיון ומוניטין, ולא להתפשר על המתמחה חסר הניסיון שהוקצה על ידי קופת החולים לטפל בילד שלנו. הביטוח הפרטי מאשר לכם לא רק לבחור את הרופאים שילוו ויטפלו בילדים שלכם, אלא גם באיזה מתקן רפואי זה יתבצע.

טיפולים משלימים, הומיאופתיים, רגשיים ונפשיים

ביטוח בריאות פרטי איכותי מכסה אתכם גם במקרה של צורך בקבלת טיפולים מהסוג הנפשי. פסיכולוגים, פסיכיאטרים, טיפולים רגשיים לילדים ממגוון הקשת כמו טיפול רגשי באמנות וכדומה – אלה טיפולים שהעלות שלהם מאד גבוהה, ואנשים רבים מעדיפים פשוט לוותר עליהם בשל כך. במקרים כאלה הביטוח נותן מענה כיסויי מעולה, ומאפשר לכם להמשיך בחייכם תוך קבלת טיפול ובלי להתרושש. במסגרת הביטוח אתם נהנים גם ממגוון גדול של ייעוץ הומיאופתי, קבלת טיפולים פיזיותרפים, עיסויים רפואיים, דיקור וטיפולים נוספים שמאפשרים לנפש להירגע ולגוף להשתחרר. מאחר וכולנו מכירים את הנתון שמחלות רבות נוצרות בגלל לחץ וחרדות, אין ספק שאורח חיים רגוע ומטופל היטב מסייע במניעה של מחלות רבות.

טיפולי שיניים לכם ולילדים שלכם

ביטוח הבריאות מעניק לכם כיסוי גם על טיפולי שיניים, הסעיף היקר ביותר בתקציב הוצאות לא מתוכננות, שקיים בכל משפחה. בעיות בשיניים לא נעלמות לבד אלא רק מחמירות, וכל יום שעובר מקפיץ את רמת הטיפול שתידרש כדי לטפל בשן – ובהתאם גם את המחיר. הוסיפו סעיף של טיפולי שיניים, והקפידו ללכת גם עם הילדים לבדיקות קבועות פעם בחצי שנה. כך, גם אם מתחילה להיווצר איזו שהיא בעיה אפשר לטפל בה בעודה זעירה ולא מצריכה התערבות משמעותית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר