התפתחות מפתיעה בזירת הדיגיטל המגזרי

סוכנות הדיגיטל Webetter מודיעה היום על רכישת סוכנות הבוטיק Hebrewside המתמחה באופטימיזציית גולשים בתהליכי המרה מורכבים. במסגרת הרכישה יקלטו הלקוחות וצוות התפעול של החברה, הצפויים להתמזג בחודשים הקרובים בצורה מלאה לתוך פעילות Webetter (ברנז'ה, שיווקי)

שמואל דרילמן, מנכ"ל Webetter (צילום: מהיר חימה)

שמואל דרילמן, מנכ"ל Webetter, מסר: "אנו מברכים על הצטרפותם של הצוות ולקוחות Hebrewside לשורותינו, זוהי בשורה עבורנו ועבור תחום הדיגיטל הדתי - חרדי בכללותו.
Hebrewside מביאה עמה ידע וכלים מקצועיים, שיצטרפו לניסיון העשיר שצברנו בשנים האחרונות. יחד נציב רף מקצועי ואסטרטגי גבוה עוד יותר, נגדיל את יכולת העשייה למען לקוחותינו, ונמשיך להוביל את השוק".

מנכ"ל Hebrewside דוד אנשין מסר: "אני שמח להעביר את המושכות לידי Webetter, בטוחני שלקוחותינו יקבלו ערך מוסף, ויחשפו מעתה לרמות חדשות של הצלחה".

יצוין כי סוכנות הדיגיטל Webetter הינה הגדולה והמובילה במגזר הדתי - חרדי, ומספקת כיום את שירותיה למגוון רחב של חברות, עמותות, וארגונים: בין לקוחותיה ניתן למנות את אוניברסיטת תל אביב, עמותת יד אליעזר, מותג האיפור מיקי בוגנים, ועוד.

Webetter רכשה לעצמה שם בהובלתה את תחום מימון ההמונים כמה צעדים קדימה, בשבירת השיא בישראל בקמפיין לחסידות בעלזא, לצד קמפיינים גדולים ומשמעותיים נוספים.

יצוין כי בשנתיים האחרונות ישנה מגמה מרשימה של כניסת חברות גדולות במשק לדיגיטל המגזרי, לצד הכשרות ייעודיות לבוגרי המגזר החרדי בתחומי הדיגיטל.

כבר עתה עם איחוד השורות, החלו להתגבש מספר פרויקטים משמעותיים בעלי ערך שיווקי גבוה. "הכלים החדשים שבידינו ישנו לחלוטין את כללי המשחק בשוק הדיגיטל", כך צופה שמואל דרילמן, מנכ"ל החברה.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר