קניית בגדים באינטרנט: 5 טיפים לרכישה מוצלחת ויעילה

יותר ויותר אנשים (על מי אנחנו עובדים? נשים) בארץ ובעולם בוחרים לרכוש את הבגדים שלהם ברשת ולחסוך סיבובים אינסופיים בחנויות, אז הנה 5 טיפים איך לעשות את זה נכון ולרכוש באופן יעיל עם מינימום אכזבות (אופנה)

לקנות חכם ברשת (צילום: shutterstock)

גלישה בלתי נגמרת ברשת כדי למצוא בגדים במחירים שווים היא אחת ההנאות הפשוטות של החיים - לא צריך להתלבש במיוחד ולכתת רגליים בין חנויות מזג אוויר משתנה (שתמיד לא יתאים לכם), אין חשש שהחנות תיסגר עוד 10 דקות וההיצע רחב הרבה יותר.

אלא מה, התענוג מסתיים כשפירות השיטוט ברשת מגיעים אליכם הביתה עם שליח ואתם מגלים ש...אופס - הכל קטן / גדול / רחב / עקום / ארוך / קצר / בצבע שונה לגמרי, תבחרו אתם את האסון.

מה עושים? הנה 5 טיפים לקנייה מוצלחת ויעילה של בגדים ונעליים ברשת עם מינימום אכזבות.

בדקו תמיד את טבלת המידות

בגלל שאת מידה 40 בחנות איקס, זה לא אומר שזו המידה שלך בחנות Y. אל תתעצלו ובדקו את טבלת המידות שכל אתר הגון מציע ותחסכו מפח נפש לא נחמד.

צרו רשימה של מידות נפוצות

כאמור, החנויות השונות אינן תמימות דעים בכל מה שקשור למידות. צרו רשימה של מידות נפוצות שהיו טובות עליכם (לא תאמינו כמה המנעד יכול להיות רחב) ושמרו אותה בהישג יד, כך שתזהו ז'קט מקסים - תדעו מיד אם הוא בשבילכם או שאין לכם מה להתעכב עליו.

קראו את חוות הדעת של רוכשים אחרים

ברוב החנויות המקוונות יש אזור תגובות בו רוכשים אחרים כותבים ביקורת - חיובית או שלילית - על הפריטים. זה המקום בו בדרך כלל תקבלו חוות דעת אמינה מכלי ראשון לפני שאתם מחליטים לקנות.

כמובן, אחרי הכל מדובר באינטרנט, אז קחו הכל בערבון מוגבל, אבל אם יש הסכמה כללית שהקרדיגן הכחול במידה לארג' מתכווץ לסמול אחרי כביסה אחת, יש מקום לחשוד ולא להעביר מיד את פרטי האשראי שלכם.

בררו את מדיניות ההחזרות של החנות לפני הרכישה

באתרים הישראליים, ממוצע ימי ההחזרה עומד על 10 ימי עסקים. כשמדובר על אתרים בחו"ל, יתכן שעד שתקבלו את המעיל ההוא שהזמנתם, תעברו דיאטה רצינית והוא יהיה מושלם עליכם ולא תצטרכו לחשוב אפילו על להחזיר. כלומר, אין דרך אמיתית לוודא מתי החבילה תנחת בביתכם ולרוב, האפשרות היחידה שלכם תהיה פשוט לנסות למכור את המוצר הלאה - עצמאית.

השאירו פריטים ב"עגלה" - ואל תקנו

זאת אומרת, אל תקנו מיד, אלא המתינו כמה ימים. אם מצאתם זוג נעליים נהדר אך הן מחוץ לתחום התקציב שלכם ולא מצאתם קופון שיציל אתכם, נסו את השיטה הבאה: הוסיפו אותן לעגלת הקניות (בהנחה שלחנות יש מלאי מספיק מאותו פריט והיא תאשר לכם לשמור אחד אצלכם) וחכו כמה ימים.

ברוב האתרים קיים אלגוריתם שעוקב אחר הקניות שלכם. לעתים, לאחר שהוא "מבין" שגיליתם עניין באותו פריט, יש סיכוי מסוים שתקבלו הנחה מפתיעה של 10-20 אחוזים כדי לעודד אתכם לרכוש אותו.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית