קוקה קולה מטיסה אתכם לחופשה משפחתית לקפריסין

בבחירת הפרס הגדול הושקעה מחשבה רבה, על מנת להעניק לזוכים מהקהל החרדי את החופשה המתאימה להם ביותר בכדי לאפשר להם להתרענן ולצבור כוחות בתקופת "בין הזמנים" יחד עם כל המשפחה (תיירות, שיווקי)

חופשה בקפריסין. (צילום: יחצ)

כל מה שצריך לדעת על פעילות "קיץ בעננים": ראיון עם יעל בוימל, מנהלת קהל חרדי קוקה-קולה ישראל

מהי פעילות הקיץ שהחלה בשבוע האחרון?

אנחנו שמחים לפתוח את עונת הקיץ עם פעילות מרגשת ראשונה מסוגה – 'קיץ בעננים' – שבמסגרתה עושים טוב למען הקהילה ויכולים לזכות בפרס גדול במיוחד: חופשה משפחתית בלגונה הכחולה בקפריסין!

מדובר בפעילות משפחתית בעלת מספר שלבים מאתגרים אשר במהלכה יזכו מאות משתתפים בפרסים שווים במיוחד, מלבד חמשת המשפחות המאושרות שתזכינה בפרס הגדול, טיסה לחופשה חווייתית כשרה למהדרין.

מהו הנושא המרכזי שבו עוסקת פעילות הקיץ?

אנו בחברת קוקה-קולה ישראל רואים חשיבות גדולה בחיבור בין אנשים ולכן המוטיב המרכזי שמוביל את הפעילות הוא בנושא של 'בין אדם לחברו' – התנדבות ועזרה לזולת.

פעילות קיץ בעננים מעמיקה את התודעה לחשיבות של עזרה הדדית, אהבת הזולת ואחדות בצורה חווייתית במיוחד.

בבחירת הפרס הגדול הושקעה מחשבה רבה, על מנת להעניק לזוכים מהקהל החרדי את החופשה המתאימה להם ביותר בכדי לאפשר להם להתרענן ולצבור כוחות בתקופת "בין הזמנים" יחד עם כל המשפחה.

כיצד משתתפים בפעילות?

הפעילות כוללת מספר שלבים: בשלב הראשון, מחייגים לטלמסר של פעילות 'קיץ בעננים' בטלפון מספר 9025*, ועונים נכון ומהר על שאלון הטריוויה המאתגר בנושא 'בין אדם לחברו'.

הזוכים בשלב הראשון עולים לשלב השני והמעשי של הפעילות: במסגרתו עליהם לעשות מעשה טוב, התנדבות למען הקהילה, לתעד אותו ולשלוח אלינו בצירוף תמונה משפחתית והסבר למה מגיע להם לזכות. שולחים לת.ד. 3637 או למייל mivza.kaitz@gmail.com עד לתאריך ט״ז בתמוז תשע״ח, 29.06.2018.

צוות השופטים של 'קיץ בעננים' יבחר את המשפחות הזוכות אשר תטוסנה לחופשה מהנה בכפר הנופש בקפריסין!

מה כוללות הזכיות בפעילות?

במהלך השלב הראשון בפעילות יזכו בכל יום עשרות המשתתפים שענו נכון ומהר על מספר השאלות הגדול ביותר, במארז קיץ אטרקטיבי מתנת קוקה-קולה, הכולל מתנות שוות במיוחד לחופשת הקיץ.

המשפחות שתזכינה בפרס הגדול, תיהנינה מחופשה חווייתית כשרה למהדרין הכוללת: חמישה ימים בלגונה הכחולה בקפריסין - טיסות, מלון, ארוחות כשרות למהדרין, טיולים, ג'יפים, 1,500 שקלים לקניות, ועוד הפתעות...

אני שמחה להזמין את הצרכנים ליהנות מרגעים מהנים, חווייתיים ומלהשתתף בפעילות, לתרום לקהילה ולקבל הזדמנות לזכות בקיץ בעננים.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר