הקמת מועדון הקריאייטיב במגזר החרדי

בכירים בתחום הפרסום והקרייאטיב התכנסו לרגל השקת 'מועדון קריאייטיב' ביוזמת בית הספר 'סיעור מוחות'. בהשקת המועדון עם אנשי המקצוע דנו הנוכחים על חשיבות עולם הקריאייטיב המשווע לאנשי מקצוע יצירתיים (ברנז'ה, שיווקי)

הקמת מועדון הקריאייטיב במגזר החרדי. (צילום: יחצ)

שבוע שעבר התכנס פאנל מיוחד של בכירים מעולם הפרסום והקריאייטיב. במהלך הערב דובר על חשיבות טיפוח תחום זה ועד כמה נצרך לכל אדם בכל שלב בחיים.

הערב התקיים במלון אוריינט בירושלים בהשתתפות נציגים מכל משרדי הפרסום והקריאייטיב.

במהלך הכינוס התקיים סיעור מוחות בין בכירי קרייאטיב ועולם הפרסום שהשתתפו. אייל גור סיפר על המחסור הקיים בעולם הפרסום כאשר במשרדים משוועים לאנשים מקצועיים ומוכשרים בתחום הקריאייטיב.

הנוכחים ציינו את חשיבות היצירתיות בכל תחום בחיים: "היצירתיות חשובה הן לעקרת בית בקיפולי כביסה וארגון הבית, כמו גם לגננות ולמורות, ולמעשה בכל תחום בחיים".

חשיבות רבה יש להקמת מועדון זה, כמי שנותנים מקום של כבוד ומחוללים מהפכה בתחום של יצירתיות ומפתחים את עולם הפרסום והקריאייטיב במגזר החרדי. במסגרת המועדון העלו רעיונות איך להמשיך ולהרחיב את הטיפול והפיתוח בתחום היצירתיות ולטפל בפנדורה המוחבאת במח השמאלי שלנו."הציבור החרדי שאוהב קריאייטיב, ובשנינותו מבין בה, עומד להיכנס לעולם הקריאייטיב בדרך הראשית, ללמוד טכניקות מקצועיות ולעודד יצירתיות בכל תחומי החיים"

"אין ספק שבקיץ הזה עולם הקריאייטיב יקבל הרבה פוקוס ובמה" אומרת מנהלת בית הספר ומוסיפה "אני מזמינה את הנשים להמשיך להתעדכן לקראת הפעילויות שבית הספר סיעור מוחות יעשה בקיץ הקרוב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר