כל עולם האימון מאוגד תחת שיטה אחת

לאחר שנים של תסכול, התכנסות פנימית וילדות לא פשוטה מבחינה חברתית, אליהו שירי עשה את ה-'לא מתקבל על הדעת' ופרץ את המחסומים בחייו אל "אור שמשפיע כיום על מאות אלפים בארץ ובעולם". ראיון (אקטואלי, שיווקי)

אליהו שירי. (צילום: יחצ)

לאחר כ 15,500 משתתפי קורסים וכ 7,000 משתתפים בסדנאות שטח, המבוססות כולן על ניסיונו העשיר, המלווה בכריזמה ויכולת וורבלית, בנוסף לשימת דגש על הדברים החיוניים והחשובים ביותר עבורנו כבני אדם, כמאמנים וכמתאמנים. אליהו שירי מניח רגע את העשייה ומתפנה אלינו על מנת לספר כיצד הכל קורה.

אליהו מספר: "כילד, הייתי מוגבל חברתית, הייתי מופנם ושקט וכל פעולה פשוטה שכל ילד בגילי מבצע בטבעיות, לי לקח הרבה מאד זמן. אני מדבר על דברים פשוטים כמו להצביע בכיתה".

כאשר אנו מתבוננים במפעל העומד מאחוריו, המציע לציבור הרחב קורסים וסדנאות ברחבי הארץ כולל מוצרים נלווים בדמות ספרים ומארזים הנוגעים באופן מעמיק כמעט בכל נושא שוטף בחיינו, לא נותר לנו אלא להתפעל.

בדרכו הייחודית, חורט אליהו שירי עבור המשתתפים בסדנאותיו מפת עולם חדשה מזו שהם היו רגילים אליה, הוא פורט על נימי הנפש הדקים ביותר ומעורר מוטיבציה גם אצל אלו שמעולם הכירו את המילה במובן המעשי שלה.

בתקופה זו החל לדרוך כוכבו ובעזרת טכניקות פשוטות לכאורה החל לייצר שיפורים גורפים בכל תחום בחייו. כאשר התגייס בחר את אחד החילות האינטנסיביים ביותר בצבא ופעל כמפקד לחיזוק המורל והיכולות של חייליו כל זה מתוך יצירתיות שופעת בניגוד לשנים קודמות בהם בשום פנים ואופן לא היה מסוגל לעמוד בלחץ המסיבי שתפקידים מעין אלו דורשים.

לאחר שחזר בתשובה, היה כעשר שנים אברך עד שאולץ לצאת אל שוק העבודה. הוא הבין שהוא לא יכול להרשות לעצמו לעזוב את כותלי בית המדרש ולצאת אל שממת העולם ולכן החליט שהוא רותם את עצמו אל עולם ההרצאות. הוא חרש נושאים על גבי נושאים תורניים כאשר הוא נשען על סוללה מכובדת של רבנים על מנת להתייעץ ולשאוב כמה שיותר מקורות. בדרכו זיכה מאות בני נוער לטעום את המתיקות והשכל העמוק שבקיום המצוות. אט אט מה שהיה אמור להיות סה"כ הרצאה בודדת, הפך לסדרת הרצאות מצליחה. אליהו המרצה הולך והופך לשם דבר.

אך, ככל שהמשפחה מתרחבת כך אמצעי ההכנסה אמורים לגדול בהתאם ולכן אליהו לקח את כישורי הדיבור והיכולות בעמידה מול קהל ועבר לאסכולה שהיתה לו באותם הימים חדשה ולא מוכרת - עולם העסקים.

הוא החל את דרכו העצמאית כאנונימי ובמהרה הפך לאחד המרצים שמסוגלים לגרום לציבור לגלות עניין גם בנושאים שאצל רוב העולם היו מוגדרים כמשעממים ביותר.

לאחר שמיצה את ענייניו בתחום זה, חזר אל המקצוע בו החל לעסוק עוד קודם שחי חיי תורה - אימון אישי. אליהו השתוקק לעזור לאנשים בעלי אתגרים אך, הוא לא הסתפק במתן עזרה קונבנציונלית אלא, הוא השתוקק להעביר אותם תהליכים משולבים שכולם שזורים במקורות מעצימים מהיהדות - זוהי אבן הפינה למה שהפך לימים לכוח התודעה - בית הספר שמושיט את ידו לעשרות אלפים בחודש בכנסים, הרצאות, סדנאות וקורסים.

כאשר אנו שואלים כיצד הכל החל, אליהו מספר:

"כשהייתי נער חיפשתי פתרונות לבעיית הביטחון שהייתה לי, אני זוכר ימים על גבי ימים שהייתי מבלה בספרייה העירונית כדי למצוא איזשהו ספר שישפוך אור על האתגר הזה וישחרר אותי מהמעמסה הרגשית שהייתי נתון בה. ובאמת בדרך שאדם רוצה ללכת, מוליכים אותו ובמהלך חיפושי הקדחתניים פגש אותי חבר שהמליץ לי על ספר מסוים, כמובן שחטפתי את הספר וגמעתי אותו בשקיקה מההתחלה ועד הסוף. דבר אחד צד את עיני בספר הזה, בסופו נאמר שמי שהגיע לפרק הזה מסתמא משוכלל וטוב יותר בכל תחום בחייו, משפיע על אחרים ובעל ביטחון. החלטתי שזה הספר בשבילי והתחלתי ללמוד אותו באופן מעמיק עד לסופו. בנקודה זו בחיי הרגשתי שאני עולה על מסלול של פריצה".

כאשר אנו מביטים על מכלול ההישגים שקצר בית הספר להתפתחות אישית של אליהו שירי אנו מבינים, שהפריצה הגדולה שהתחוללה בהיותו נער מכה הדים עד לרגעים אלו ממש.

מוצר הדגל המייצג את בית הספר של אליהו שירי הוא קורס המאמנים שלו. קורס שבבסיסו מתפרס על 16 מפגשים כל מפגש באורך 5 שעות, מתוכם 12 מפגשים המועברים על ידי אליהו שירי בעצמו, השאר מועברים על ידי אנשי מקצוע ידועים בתחום המכירות ושדרוג היכולות, תוך מתן דגש על יכולות נוספות שהתלמידים בקורס יוכלו לרכוש.

לארגז הכלים בקורס, מבנה יחודי שמשך אלפי אנשים לתקופה קסומה של ארבעה חודשים, בהם הם קבלו את מירב התכנים המעצימים והבונים ביותר שעולם האימון האישי היה יכול להציע.

ישנו כלל מנחה בבחירת הכלים בקורס, כל תרגיל שהוכיח את עצמו במבחן המציאות שיש בכוחו לייצר שיפורים מהירים בזמן קצר לאורך זמן, והתפעול שלו הוא מה שנקרא קל ושווה לכל נפש - הובא בקורס זה.

אליהו שירי תמיד מסביר שהוא עסק באיסוף תוכן מספרים שונים ואיגד את אותם הכלים למקום אחד, על מנת לחסוך לנו את הזמן והנבירה. "מה שאתם מקבלים במסגרת הקורס היא סולת מנופה וברורה של מגוון הכלים שאני ראיתי מאות פעמים כיצד הם עזרו לאנשים להפוך את חייהם מהקצה אל הקצה, תמורה נפשית כזו שלעתים בני המשפחה שלהם לא היו מסוגלים להאמין לשינוי הקיצוני לטובה שהתרחש".

בכל קורס במעמד חלוקת התעודות ואפילו באמצעו, אנשים שלא ידעו איך נראית תקווה, שלא האמינו ב'אני יכול', אנשים שעברו דיכוי פנימי שנים על גבי שנים, ציבור שלא ידע לזהות תחושת מסוגלות עד ציבור עם בעיות נפשיות כרוניות. רוב רובם ללא יוצא מן הכלל משחררים במהלך הקורס קרוב ל 70% מהכבלים הנפשיים שלהם, הם מגלים את חייהם מחדש באור שהם מעולם לא זיהו בעצמם.

מצבים של חרדה קיצונית, פחד ממעליות, גמילה מעישון ומהרגלים רעים, אתגרים של ביטחון ודימוי עצמי ויצור תנופה חיובית בחיים אשר מקבלים מענה נקודתי, מבואר ומבורר מחזקים את אופיו המעצים של הקורס ואת הדרך הייחודית של העברת התכנים והבאתם לרמה המעשית.

אנו מדברים על קורס מקיף שנותן מענה ופתרון למכלול האתגרים בחיים בפרטיות ובכלליות אלו כלים שמוגדרים כאוניברסליים, כלים שאפשר להכניס במסגרתם כל אתגר שהוא, כלכלי, רגשי, מערכות יחסים, דימוי עצמי, עבודה מרחוק על אדם אחר ועוד מגוון של נושאים.

במסגרת הקורס ישנה אינטנסיביות חיובית של הספקים ועמידה ביעדים כמו חממות שהוא מושג ידוע ומקובל במסדרונות בית הספר להתפתחות אישית של אליהו שירי. חממה היא קבוצה של נשים או גברים שמתקבצת אחת לשבוע על מנת לחזור על החומר שנלמד במסגרת הקורס, פרקטיקום ותרגולים על מנת להגיע לשיעור הבא מוכנים יותר ובקיאים יותר כולל סוללה של מאמנות ומאמנים שתומכים במשתתפים בקורס. כל הפלטפורמות הללו מסופקות עבור המשתתפים בקורס על מנת למקסם תוצאות ולהביא אליהם את המרב שבמרב כדי שיצליחו להביא את השאיפות שלהם למיצוי מלא.

מה קורה עם אותם שלא באמת רוצים להיות מאמנים, האם יש להם מקום במסגרת הקורס?

אומנם הקורס מאפשר למי שרוצה להיכנס בעובי הקורה ולהפוך את הקורס למקצוע אך, מרבית המשתתפים בקורס מגיעים על מנת לקנות לעצמם את ארגז הכלים המעצים הזה באופן מרוכז ומקיף, ליישום אישי ללא כל כוונה להפוך למאמנים.

לסיכום, בית ספר כוח התודעה עומד מאחורי האמונה החזקה שכל אחד מאתנו יכול לחולל שינוי, לא סתם שינוי אלא, יציאה מעבדות פנימית לחירות בונה. בכוח התודעה עומדות לפניכם מגוון של אפשרויות למימוש ופיתוח עצמי בכמה וכמה מסלולים.

ברגעים אלו ממש הספירה לאחור החלה, בית הספר כוח התודעה עומד בפני פתיחתו של מחזור י"ז של קורס המאמנים ומזמין אתכם לחולל את התמורה של חייכם. נותרו סה"כ שבועיים ואז תישמע יריית הפתיחה שתסחוב אתכם למסע אין סופי של תוכן מעצים בהגשה שהיא חוויה בפני עצמה.

להרשמה לקורס המאמנים של אליהו שירי | לחצו כאן >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר