למה כל כך חשוב לישון: הנה עובדות?

שינה נחוצה לשליטה במשקל, לזיכרון ולמידה, למניעת דיכאון קליני, מניעת התקררות, דלקות ואף לגידול תאי מוח חדשים - אל תפספסו את כל הרשימה הזו. הנה הדרך (בריאות, שיווקי)

למה כ"כ חשוב לישון. אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

הרגע המרגש לו חיכינו כמה שנים הגיע - החלטנו לחדש מיטה למען שינה טובה יותר. זו הרגשה מדהימה. כי זה הזמן להחליט איך המיטה תראה, מה יהיה הצבע, הגודל, והסוג שלה: מעץ מלא או סיבית, שיש או ריפוד, ואפילו יהלומים למגזימים.

האם ידעתם כי הפרט שמהווה את החשיבות הגדולה ביותר למיטה מאבד מדי פעם מקום - והוא המזרן?

טוב זה ברור שכיף לישון עם פאר, כמובן שהחלומות האופטימיים יותר נתפסים בחדר עם מיטה מזמינה ומהממת, אבל. ופה העניין הכי חשוב. מזרון הוא הגורם הכי הכרחי לשינה טובה לא משנה כמה המיטה תעלה, כמה שנים יעבדו עליה, ואפילו אם היא מיובאת מאיטליה, מקסיקו או אירלנד ולא מאיזור התעשייה בבת ים.

שינה טובה. אילוסטרציה. צילום: שאטרסטוק

תתחילו לשנות הרגלים ותחלקו את ערימת השטרות העבה יותר להשקעה במזרון. ההרגל הזה יקנה לכם כוחות ובריאות שישפיעו על כל מהלך היום הבא שלכם.

הנה כמה עובדות על שינה טובה שחד משמעית הייתם חולמים לרכוש, "ושינה טובה באה רק עם מזרן טוב":

* שינה נחוצה לשליטה במשקל, אם התחלתם דיאטת השמנה או הרזיה בריאותית - התהליך שלכם מחייב שינה טובה כדי להגיע למשקל שאיחלתם לו.

* שינה נחוצה לזיכרון ולמידה, גם אם תלמדו כל הלילה עד שתעקפו את החומר 56487.5 פעם, אם לא תשנו מספיק טוב הסיכויים שלכם להצליח ירדו משמעותית.

* שינה נחוצה למניעת דיכאון קליני חמור, לא רק דיכאון אלא מצב רוח טוב עומד ברובו על ערנות. אם לא יישנתם מספיק יהיה לכם יותר קשה לחייך ולפתור בעיות, זו עובדה.

* שינה נחוצה לגידול תאי מוח חדשים. תמיד דוחפים את הילדים לישון מוקדם כדי ש"ימשיכו לגדול" ובכן, זה נכון שכדי להתפתח חייבים בשינה. אבל לא רק ילדים גדלים - כולנו מגדלים תאי מוח חדשים ומעכלים את השינויים שלנו בחיים במשך השינה, תנו להם את ההזדמנות.

* שינה נחוצה למניעת התקררויות ודלקות, "לנוח" היא תרופת הסבתא הכי שכיחה בחיינו. וזה לא שקר. כשאתם לא חשים בטוב, תקפצו למיטה ותקומו כמו חדשים - בדוק זה יעזור.

לא חשים בטוב? אילוסטרציה. צילום: שאטרסטוק

חלקכם השתכנעתם על בטוח, ולאלו שעקשנים יותר - זה הזמן לנסות בעצמכם לשחות בשינת העושר.

ברשת עולם המזרנים יוצאים עתה במבצע ענק על מזרני סימונס - המותג המוביל בעולם באיכותו - 50% הנחה על כלל מזרני סימונס רק בחנויות רשת עולם המזרנים. המבצע מיוחד לגולשי כיכר השבת, וכל רוכש מזרן גם מקבל מתנה זוג כריות מתנה.

התקשרו עכשיו לחנות הקרובה אל ביתכם ותאמו הגעה.

ירושלים: דוידקה: 073-374-5295 | תלפיות: 073-374-5296 | גבעת שאול: 073-374-5294

בני ברק: 073-374-5293

בית"ר: 073-374-5292

בית שמש: 073-374-5291

אשדוד: 073-374-5290

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר