סובלים מדיכאון? הגיע הזמן לטפל בשורש הבעייה

בזמן שסובלים רבים מדיכאון מחפשים דרך לשפר את מצבם במרכז לשיפור תפקודי המוח "אלפא בריין סנטר" מטפלים בשורש הבעיה ורואים שיפור משמעותי בזמן הקצר ביותר (בריאות, שיווקי)

דיכאון. אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

שינויים במצב הרוח היא תופעה שכיחה למדי. אך כאשר התופעה נמשכת רוב היום, ולמשך זמן רב, או כשיש ירידה בעניין או בהנאה מפעילויות - יתכן ומדובר בדיכאון.

הטיפול המקובל כולל תרופות שלעיתים קרובות לא עוזרות במלואם. המציאות מראה שרוב האנשים שפונים למרכז לשיפור תפקודי המוח "אלפא בריין סנטר" כבר ניסו תרופות שונות ואף טיפולים שונים כדי לשפר את מצבם ולא מצאו פתרון.

לרשות הפונים במרכז עומד צוות מקצועי הכולל פסיכותראפיסטיים, עובדים סוציאליים שמתגייסים לעזרה מקצועית וברמה הכי גבוהה.

קיים ייעוץ רפואי ע״י פסיכיאטרית מומחית במידת הצורך.

התוספת המשמעותית לטיפולים המקובלים הוא הטיפול בשיטה המדעית והמתקדמת באמצעות אמון מוחי. בעשור האחרון חלה התקדמות מסחררת בתחומי חקר המוח ושיטות הטיפול ב"אלפא בריין סנטר" פרי התקדמות זו. הציוד המתקדם ביותר מאפשר לפונים הרבים להרגיש שיפור במצבם ולחזור לתפקוד התקין תוך זמן קצר מאוד והכי חשוב ששיפור זה נשאר יציב.

הניסיון של "אלפא בריין סנטר" של אלפי לקוחות מרוצים תואם את הניסיון שהוכח במחקרים. לדוגמא, מחקר שהתפרסם ב 2014 במגזין frontiers in behavioral neuroscience שבדק האם אימון מוחי יכול לשפר את הזיכרון של מטופלים עם הפרעת דיכאון.

לאחר 8 מפגשי אימון הושוו התוצאות לקבוצת ביקורת שלא עברה אימון. התוצאות: הקבוצה שעברה אימון מוחי הראתה שיפור בתפקוד ובמהירות העיבוד במבחן הזיכרון, בהשוואה לקבוצת הביקורת ובהשוואה למדידות שנערכו לפני האימון. התוצאות הללו מחזקות את הטענה שטיפול באמון מוחי יכול לחולל שינוי משמעותי אצל הסובלים מדיכאון.

גם מרכז "אלפא בריין סנטר" הוכיח את ההצלחות בשני סניפיו בבני ברק ובירושלים כאשר כל הטיפול נעשים תוך שמירה קפדנית על דיסקרטיות ומתן קוד אישי לכל לקוח המשמש אותו בכל פניה למרכז.

ד"ר נתנאל, מנהלת מרכז "אלפא בריין סנטר", מסכמת ואומרת: "חוסר עניין וירידה בהנאה מלווים את הדיכאון. במצבים אלו חולים רבים מפסיקים לבצע את הדברים שנהגו לבצע קודם: חוסר עניין בלימוד, במשפחה, בעבודה, קושי לבצע את עבודות הבית, ואיבוד העניין בדברים שהיוו בעבר מקור לסיפוק והנאה כמו לימוד או שמחות במשפחה. בזכות הטיפול שהוא לא פולשני, לא חודרני, ללא כאב וללא תופעות לוואי חל שינוי משמעותי בתסמינים והאדם הסובל מדיכאון חוזר לתפקודו התקין, לשמחת החיים ולא רק הסובל אלא כל סביבתו ומשפחתו חוזרים למסלול וכל זה בזמן קצר מאוד".

כיום, ללא ספק "אלפא בריין סנטר" נחשב למרכז מוביל וגדול בתחומו בארץ. המרכז הוקם ופועל בברכתם של גדולי הדור.

*הטיפול אינו מהווה תחליף לטיפול תרופתי

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר