"אישה בריאה"

עוצמה: האישה הראשונה בתפקיד הבכיר ביותר במערכת הבריאות

ד״ר אסנת לבציון-קורח היא אחת מהנשים העוצמתיות שתישאנה דברים מחר בכנס 'אישה בריאה', מילה שלי, את לא רוצה לפספס את הנאום שלה! שואלת מדוע? בבקשה.. (אישה בריאה 2018)

שרי ברינר שיפמן | כיכר השבת |
ד״ר לבציון-קורח מנהלת בי"ח אסף הרופא (צילום אישי)

ד״ר לבציון-קורח עימה שוחחתי, היא אישה משכמה ומעלה, מעניינת ומרתקת, ועם זאת נחמדה ביותר. בשנת 2012 היא מונתה למנהלת בית החולים ״הדסה הר הצופים״ והיא האישה הראשונה בתפקיד בסדר גודל כזה מאז קום המדינה!

בשנת 2017, היא מונתה לתפקידה הנוכחי, מנהלת בית החולים אסף הרופא, עליו היא חולשת ביד רמה גם כיום. החזון המקצועי שלה הוא לשלב כמה שיותר נשים במשרות רפואיות.

כמו"כ, היא שמה דגש על ראיית החולה ולא המחלה, עידודו להיות חלק אינטגרלי מהטיפול בו, לגלות מעורבות ולא לסמוך על הצוות הרפואי בלבד שיבצע את העבודה ומדגישה כי העניין חל אף לגבי יולדת בחדר לידה. כל זאת נעשה במקצועיות רבה, תוך כדי שמירה על אדיבות לאורך כל הדרך.

בנוסף, ד״ר לבציון-קורח מקפידה להשכים קום כ-4 פעמים בשבוע על מנת לרוץ מספר קילומטרים מרשים למדי ואף סיימה בהצלחה חצי מרתון בארצנו הקטנטונת ומרתון שלם בברלין. בשונה ממקרים דומים, במקרה דנן הסנדלר איננו הולך יחף וניכר כי שמירה על הבריאות היא חלק מאורח חייה של הד"ר על אף עיסוקיה הרבים וסדר יומה הגדוש, וזהו המסר שהיא רוצה להעביר גם אלינו: עשו יותר למען עצמכן, השקיעו ב"אני" שלכן, בנפש שלכן ובמה שממלא אתכן.

מעבר להישגיה בתחום המקצועי, בתחום האישי וכו', היא אם לארבעה בנים ואישתו של ד״ר עמית קורח, מנתח לב בבית החולים "הדסה עין כרם".

אם עדיין לא רכשת כרטיס, יש לך הזדמנות אחרונה לא לפספס את המפגש עם הדמות הזו!!! את עדיין כאן?

כנס הבריאות הדיגיטלי 'אישה בריאה' - 11.7.18 יום רביעי כ"ח תמוז

מלון וולדורף אסטוריה ירושלים

לפרטים ולהרשמה לחצו כאן

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית