מרתון מוחות קריאייטיבי ראשון מסוגו בהפקת ענק

'סיעור מוחות' בשיתוף מינהל תרבות ומורשת מן המזרח בעיריית ירושלים במיזם ענק והיסטורי. מרתון המוחות המיוחד יתקיים במסגרת כנס דיגיטל פורץ דרך שיתקיים בבנייני האומה בירושלים בהשתתפות כ-1600 נשים. האירוע כולו בהפקה חדשנית ואלגנטית במיוחד. גולת הכותרת: חידות קריאטייביות שיאפשרו לזכות בעשרת אלפים שקלים (בארץ, שיווקי)

מרתון מוחות קריאייטיבי. (צילום: יחצ)

ההכנות לקראת מרתון המוחות הקרייאטיבי וההיסטורי בציבור החרדי – STARTAT – שעורך בית הספר 'סיעור מוחות' בשיתוף עם עיריית ירושלים, בעיצומן.

מרתון המוחות הגדול יתקיים בט' באלול בבנייני האומה בירושלים בהשתתפות כ-1600 נשים העוסקות בתחום העיצוב, הדיגיטל והתוכנה. הן יאזינו להרצאות מקצועיות בתחום הדיגיטל וישתתפו במרתון מוחות קרייאטיבי, שהמיקוד יהיה בפנדורה מוחבאת במח הימני שלנו.

האירוע כולו ביוזמתו ובהובלתו של חבר מועצת העיר ירושלים פיני עזרא כדי לסייע להן להשתלב בעולם התעסוקה ובפיקוח עיריית ירושלים מינהל תרבות ואשת חינוך ידועה שמפקחת על התכנים, הערב כולו יתנהל על פי כללי ההלכה.

מדובר בכנס גדול במיוחד, נוצץ ומרשים שבא לחולל מהפכה ולהנציח תופעה.

"בעידן בו כולם עושים הכל כמו כולם, כולם מבינים שהמצאות, בניית קופסאות חדשות זה הפתרון להתקדם, להישאר קיימים ולרוץ קדימה. זה נכון לעולם העסקים, לממציאי מוצרים, אדריכלים, מעצבים, אנשי הייטק, סטארטפיסטים, אסטרטגיים ופרסומאים, לגננות ואנשי חינוך ואפילו ליום יום לעקרת הבית" אומרת מנהלת בית הספר מ.שרביט כי "באירוע הגדול אנחנו רוצים לפתוח ולטפל בצורה מקצועית בפנדורה של המח הימני שמסוגל בצורה לוגית וקוהרנטית להמציא דברים חדשים ועדיין להישאר בגבולות השפוי והאפשרי. אנחנו לא מדברים על דמיון ופנטזיות אלא נדבר על יצירתיות שזה ההבדל המהותי בין דמיון ובין רעיונות שמתאימים למגבלות המציאות, למגבלות התקציב ולכל המגבלות האחרות שסובבים אותנו ועם כל זה הם מרעננים ומביאים דברים חדשים. מעניקים לנו יתרון כלכלי ובכלל יתרון על פני האחרים ונותנים לעשייה שלנו מקום של כבוד."

סיעור מוחות מעניק לציבור הנשים ערב שכולו ידע העשרה בכלים מעשיים שיוגש לציבור הנשים עם המון חוויה. ערב שיהיה בו: קולינריה ומוזיקה טובה ובעיקר תוכן ברמה גבוהה מאוד שיכלול הרצאות בסגנון טד (עד 20 דקות) שיעניקו ידע מקצועי לצד הרצאות מאנשים פורצי דרך בעולמות מגוונים: עסקים ופילונתרופיה, מוזיקה, עיצוב, חינוך, היי טק ועוד. כל ההרצאות במהלך הערב ביוזמת קמא טק מוישי פרידמן.

ההפקה מפתיעה מיוחדת ואלגנטית במיוחד. במרכז האירוע תעמוד תכנית של חידות קריאייטיביות שתלווה בתכנית חיה מלוות מתח ועניין על הבמה.

את החידות כותבים צוות מומחים אשר בראשו עומד מר ירין קימור. לחידון זה יפורסמו פרטים מקדימים בעיתונות, במיילים ובמדיות השונות כאשר בכל שבוע יפורסמו שבעה משימות. כל אחת רשאית לנסות לפתור אותם על הקריטריונים שיפורסמו כששתי הקריטריונים העיקריים הם יצירתיות והיתכנות. התשובות יגיעו לידי 3 שופטים וכך יתחילו המשתתפות לצבור נקודות. 40 הנשים שיצברו את מספר הנקודות הרב ביותר יוכרזו כנבחרת הקריאייטיבית וביום האירוע על הבמה יהיו המשתתפות הפעילות בחידון. מטרת החידון היא להגיע ל-3 נבחרות כאשר הזוכה במקום ראשון תקבל 10,000 שקלים ופרסים נוספים יחולקו לזוכות במקום השני והשלישי. כן יינתנו הזדמנויות לקהל המשתתפות להשתתף בחידון ולזכות אף הן בפרסים יקרי ערך.

חבר מועצת העיר ירושלים פיני עזרא: ״אני רואה חשיבות רבה בקיום האירוע היצירתי יחד עם בית הספר סיעור מוחות. ציבור הנשים החרדיות מוכשרות ויצרתיות ולכן חשוב להעניק להן את הבמה הראויה להמשיך ולפתח את היצירתיות"

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר