פג תוקף: מתי צריך להחליף את מוצרי הטיפוח?

חובבת איפור? הכתבה הזאת בשבילך! גזרי ושמרי לעת הצורך: כן, מייקאפ, מסקרה, לק, קרם לחות - כל אלה מוצרים בעלי תאריך תפוגה שאסור לזלזל בו (טיפוח)

שרי ברינר שיפמן | כיכר השבת |
דין מייקאפ כדין חלב (צילום: Jazmin Quaynor on Unsplash)

מוצרי קוסמטיקה ואיפור, שלא כמו ספרים ותמונות, לא אמורים לשכון במגירתך לנצח. את באמת רוצה מוצרים פגי תוקף על הפנים היפות שלך? תני לנו לנחש את התשובה: לא!

במקרה הטוב ביותר, הם לא יעבדו כמו בעבר (מסקרה יבשה, נניח, את יודעת על מה אנחנו מדברות). במקרה הגרוע ביותר, את יכולה לקבל זיהום. לא כיף.

הנה מדריך חובה מהיר ותמציתי שיכוון אותך מתי עלייך להשליך מוצר לפח ולהגיד לו יפה "שלום ולא להתראות":

תכשירי איפור נוזליים

מתי לזרוק? לאחר 6-12 חודשים מרגע הפתיחה

תכשירים כמו מייקאפ, פריימר, קונסילר וכדומה. בין אם את משתמשת באצבעותייך כדי למרוח ובין אם את מהמתקדמות ונעזרת במברשת, רוב הסיכויים שאת לא שוטפת אותן לפני כל מריחה, נכון? אנחנו לא שופטות, אבל את חושפת את התכשיר שלך לחיידקים חדשים בכל שימוש. אל תתני לזה לקרות.

תכשירי איפור מוצקים

מתי לזרוק? לאחר 6-12 חודשים מרגע הפתיחה

מרקם הוא מילת המפתח כשמדובר בנוסחאות מסוג זה. אם זה נראה או מרגיש לא טוב, זרקי. שימי לב במיוחד לצלליות, אותן מומלץ להחליף לעתים קרובות יותר (בהתחשב בכמה קרוב הן באות במגע עם העיניים שלך).

תכשירים אבקתיים

מתי לזרוק? לאחר 1-3 שנים מרגע הפתיחה

סומק, פודרה, צלליות. טיפ: נקי את מברשות האיפור והספוגיות לעתים קרובות כדי להאריך יותר את חייהם.

אייליינר

מתי לזרוק? נוזלי - לאחר 3-4 חודשים, עפרוני - לאחר שנתיים.

זכרי: אייליינר חדש = קו מושלם בכל פעם (יד יציבה גם תעזור). אייליינר ג'ל או נוזלי - נוטה להתייבש די מהר, אז אם את מחפשת לחסוך כסף, זה המקום בו את יכולה לקמץ. שמרי על העיפרון שלך מחודד ואחסני אותו במקום נטול לחות (aka מחוץ לשירותים) והוא יכול לחיות באושר ועושר עד גיל שנתיים.

מסקרה

מתי לזרוק? לאחר 3-6 חודשים מרגע הפתיחה

כמו במקרה של אייליינר נוזלי, מסקרות נוטות להתייבש במהירות. ואם לאחרונה היה לך זיהום בעיניים מכל סוג שהוא, שחררי את השרביט הזה אם לא בא לך מקרה נוסף של דלקת ועיניים אדומות.

ליפסטיק / אודם / ליפגלוס

מתי לזרוק? לאחר שנה מרגע הפתיחה

אם את שמה לב לכך שהשפתון האהוב עלייך אינו נמרח כמו חמאה יותר, הגיע הזמן להרפות. אם הוא גולש מן השפה, ולא כי היד שלך רועדת, אלא כי מרקמו השתנה, שמרי אותו כך ואחסני אותו במקום קריר ויבש (כמו מקרר) ולא, למשל, במחזיק הכוסות במכונית.

קרם לחות ומקדם הגנה

מאחר וכל מטרת התכשיר היא להגן על העור מפני נזקי קרני UV, חשוב במיוחד לפקוח עין על העניין הזה לעתים קרובות ולא להתעלם ממנו. כמו כן, אם את משתמשת בכמות המומלצת (מספיק כדי למלא כוס שתייה ממוצעת: על הפנים שלך, הצוואר, צמרות האוזניים וכו'), אז התכשיר לא אמור להחזיק מעמד יותר מעונה אחת, בכל מקרה.

מתי לזרוק? קרם לחות - לאחר חצי שנה. מקדם הגנה - לאחר שנה.

בשמים

מתי לזרוק? לאחר 8-10 שנים מרגע הפתיחה

ישנם ניחוחות מסוימים שיכולים לשרוד עד עשור (תודה לקל, כי קוקו שאנל לא בא לנו בקלות. שעות נוספות במשרד, מישהי?). הרחיקי את הבשמים האהובים עלייך מקרני שמש ולחות כדי לשמור על הריח המקורי שלהם.

לקים

מתי לזרוק? לאחר שנה מרגע הפתיחה

בניגוד לסיפורים של נשים זקנות, לק לא עדכני לא ידביק את הציפורניים שלך או יגרום להן להישבר, אבל הוא לא ימרח טוב וייווצרו בועות במריחה שממש לא בא לך עליהן. המלצה שלנו: קני בקבוק חדש בכל סתיו / חורף ולאחר מכן בכל אביב / קיץ, בהתאם לעונה.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית