בריאות על מגש של מודעות

אם אנו מאותגרים מבחינה בריאותית בגלל כשלים פיזיים, אין ספק שהדבר יעכב קריירה או התפתחות מסוימת, קידום במקום עבודה או אפילו סדר יום תקין. אם אנו מאותגרים בריאותית בסיבת כשלים בדרגים התת הכרתיים ובכן שם העניין הוא סיפור אחר לגמרי. התודעה שלנו מאותת לנו שהנפש סובלת ולכן אנו צריכים להושיט לה יד (בריאות, שיווקי)

מתוך סרטון הקורס. (צילום: יחצ)

אנו נמצאים בדור שעונה להגדרה "דור דעה". כולם רוכשים ידע, כולם לומדים, כיתות הקורסים ברחבי הארץ קורסות תחת חומר אנושי שמבקש בצימאון לדעת. ישנם כאלו שילכו לקורסי הכשרה בתחום העסקי, ישנם כאלו שהעולם ההתפתחותי הפנימי מדבר אליהם יותר מכל.

ישנו נושא שהוא בעצם גולת הכותרת בכל מה שקשור להצלחה שלנו ובדרך כלל אנו נוטים להזניח. ייתכן והדבר ישמע לכם כקלישאה, אבל אנחנו מדברים על בריאות, כן בריאות, במלוא מובן המילה.

אנו דואגים לעתידנו הכלכלי, לעתיד ילדינו, אנו דואגים ממה שיחשבו עלינו, אנו דואגים להראות טוב תמיד, אבל משום מה - למכונה הפיזית שמנהלת עבורנו את העניינים ומנגישה אותנו למקומות ואנשים, לוקחת אותנו לעבודה בכל בוקר, מסייעת בידינו לתקשר ואנו מתנהלים בתוכה – הגוף שלנו, עבור המכונה הזו מרביתנו לא מוצאים זמן.

גם אותם שמוצאים זמן במסגרת טרנד ה"עידן החדש", מפספסים הרבה מהנושא המקיף הזה שנקרא בריאות. ישנה נטייה לקטלג בריאות תחת הכותרת "תזונה" ו "פעילות גופנית", אך בריאות אינה דבר של מה בכך ולעתים היא קשורה בקשרים סבוכים, במקומות שהינם מעבר לרמת המודע שלנו. לעתים בריאות או בריאות לקויה היא שורש שהיכה באדמה עוד הרבה לפני שעמדנו על דעתנו בשלמות, במצבים כאלו הגוף, הלב והאיברים הפנימיים הופכים לסבלים של רעלים שהם תוצאה של רגש שהוזנח, כעסים, תסכולים ודימוי עצמי.

כאשר אנו מסתכלים על הנושא הבריאותי באופן כזה, אנו מזהים מערכה שלכאורה היא הרבה יותר מורכבת עבור אלו שמתבוננים מחוץ למרוץ העכברים התמידי שלנו. בריאות היא מכלול של מערכות הכרתיות ותת הכרתיות, הדורשות מאיתנו פעולות שהן מעבר לטיפול הקונבנציונלי. לעתים התמקדות ברמה התת הכרתית היא הפתרון לכל מה שמתחולל במציאות החיצונית שלנו.

בעתות מלחמה, גנרל טוב, הוא גנרל שמסוגל לתפקד בכמה חזיתות, גנרל שמסוגל להביא לידי ביטוי את כישרון המנהיגות שלו על הצד הטוב ביותר, גם במקרים סבוכים או מקרים שתוואי השטח מטעה.

כאשר אנו מתבוננים בעין של אמת, אנו גנרלים לטוב או למוטב. אנו מנהיגים את עצמנו, את המכונה הזו שקיבלנו כמתנה, על מנת לגשר בין עולם הרוח לעולם הגשמי. בין אם אנו מודעים לנזקים שאנו עלולים לחולל ובין אם סף המודעות שלנו ממוקם בתדרים נמוכים ביותר, אנו הם האחראים וככאלו עלינו להכיר את מפת השטח בו אנו מצעידים את גופנו.

אם אנו מאותגרים מבחינה בריאותית בגלל כשלים פיזיים, אין ספק שהדבר יעכב קריירה או התפתחות מסוימת, קידום במקום עבודה או אפילו סדר יום תקין. אם אנו מאותגרים בריאותית בסיבת כשלים בדרגים התת הכרתיים ובכן שם העניין הוא סיפור אחר לגמרי. התודעה שלנו מאותת לנו שהנפש סובלת ולכן אנו צריכים להושיט לה יד.

ישנם מחקרים מפעימים המוכיחים שכיום יותר מ 95% מכלל המחלות השוטפות את העולם, נגרמות מסיבות פסיכוסומטיות נפשיות וכאן בנקודה זו, השיטה המשולבת להתפתחות אישית ובריאותיתנכנסת במלוא העוצמה. עוד לא היתה שיטה כזו, עוד לא היתה שיטה המאגדת פתרונות הן לכשלים הבריאותיים המוכרים והן לאותם אתגרים בריאותיים שנובעים מצד הנפש שלנו. הרפואה הקונבנציונלית לא יודעת איך להתמודד עם מהלכים מורכבים כאלו, מפני שהיא דוגלת בבחינת "אין לו לדיין אלא מה שעיניו רואות" ומה שהעיניים רואות הוא חולי. הדרכים הקונבנציונליות למרות שהן בהחלט מועילות לעתים אינן נוגעות בשורש הבעיה לא מדחיקות אותה, דבר שבטווח הרחוק עלול לגרום לבעיות קשות יותר, מפני שכיום רוב המחלות אינן נובעות בשל כשלים בריאותיים אמתיים, אלא זוהי הנפש שמאותת לנו מבעד לגוף כדי שנבין שהיא נזקקת לפיוס, כדי שנבין שמשהו לא טוב קורה שם.

התובנות הללו כיום מהוות פריצת דרך בכל מה שקשור לרפואה ומחלות והקורס של השיטה המשולבת להתפתחות אישית ובריאותית של אליהו שירי, בהחלט עושה את העבודה על הצד הטוב ביותר.

ד"ר ראול רודריגז ואליהו שירי. צילום: יחצ

מה אנו מקבלים בקורס?

אנו מקבלים תכנים ותרגילים, עבודות מעשיות, תפריטים, מחקרים מהעדכניים ביותר ודרכי פעולה שערכם רב. את כל אלו איגד אליהו שירי במחזור של 57 שיעורים, בהם הוא פורס את משנת הבריאות האקטואלית והשייכת ביותר לזמנינו, אך זה לא נגמר רק בלימודים. כשם שבקורס המאמנים של כוח התודעה ישנה אפשרות לרציניים להפוך את הידע שהם רכשו למקצוע, גם כאן, בקורס של השיטה המשולבת להתפתחות אישית ובריאותית, ישנה את האופציה הזו. ההכשרה שאדם מקבל בקורס הזה, 57 שיעורים, ליווי של חצי שנה עם ד"ר ראול רודריגז וסיכומים כתובים, הופך אותו למעין מומחה לאותו הנושא בעניין שריפת השומנים, נגישות אל הדיאטה האולטימטיבית ורפואה מונעת על כל המשתמע מכך. מי שיצא מהקורס הזה ויעמוד בהסמכות יוכל לצאת עם מקצוע שכיום הוא בין המבוקשים בשוק. אנו מקבלים בקורס הזה מתנה שתעזור לנו במניעת המחלות ולא בדחיית ההתפרצות שלהן. אנחנו מדברים על שיפור במעמד החברתי, הכלכלי והמקצועי ברמה אחרת שעוד לא נראתה בתחום.

המיוחד בשיטה זו, היא היכולת לשלב בין הכלים שמסייעים לנו בתכנות התודעה שלנו לצד כלים מעשיים ופעולות בשטח. שילוב זה, המתבצע באופן כל כך טבעי והזרמת הידע במקצועיות שטרם נראתה, יוצרים חוויה בלתי נשכחת וכל התהליך מקבל גוון אחר – זהו כבר לא נטל להיות בריא, אלא זכות ואתגר שנותן תוצאות מהירות לאורך זמן. אם אתם באמת רוצים לשים סוף לבטן תפוחה, לסוכר או לתהליך שהוא מקדים למחלת הסוכר, אם אתם רוצים להיראות רזים, להרגיש עייפים פחות ונמרצים יותר, אם אתם אוהבים את עצמכם באמת, התכנית הזו מיועדת לכם. אם אתם מבקשים לייצר שינוי תפיסתי וריסוק מיתוסים לגבי כל מה שידעתם בנושא בקרת משקל, דיאטות, שומנים, תזונה ועוד.

התוכנית הזו מיועדת לכם! לאחר שלושה מחזורים של סדנת בריאות מנצחתעשרות עדויות, (כבר במהלך הסדנה), של אנשים שהשילו ממשקלם העודף, איזנו את לחץ הדם, שיפרו את רמות הסוכר והאינסולין בדם. אנו מגישים לכם את הקורס המורחב, פרי של עבודה מאומצת, מאגר של כלים פורצי מחסומים בכמות ואיכות ברמה שעוד לא נצפתה.

לפרטים על הקורס "השיטה המשולבת להתפתחות אישית ובריאותית" לחצו כאן >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר