אלפי משפחות נפשו במלון רויאל ים המלח ע"י חברת 'טראוול מייקר'

במלון השתתפו הנופשים במופעים בלתי נשכחים של גדולי הזמר, הרצאות וסדנאות, לצד אוכל ברמה קולינרית גבוהה מהרגיל. רבים כבר ביקשו להירשם לנופשים הבאים של 'טראוול מייקר' (תיירות, שיווקי)

מלון רויאל ים המלח. (צילום: יחצ)

בתחושת סיפוק מסכמים בימים אלו בחברת 'טראוול מייקר' את "החופשה המלכותית" של המשפחות בישראל, במלון הפאר 'רויאל ים המלח'.

במהלך ימי הנופש נהנו הנופשים מתוכניה עשירה ומרתקת השווה לכל גיל. בין היתר מופעים של הזמר ישי ריבו עם תזמורת נגנים, מופע של הזמר החסידי מוטי שטיינמץ בליווי תזמורתו המורחבת של המאסטרו רובי בנט. השבתות המיוחדות לוו ע"י החזנים פיני איינהורן וצודיק גרינוולד באווירה מיוחדת אשר התחילה כבר בזיץ של ליל חמישי ונמשכה עד מלווה מלכה במוצאי שבת.

עוד נהנו הנופשים ממופע פלייבק, מופע טלפתיה של רונן קמרון, משחק טריוויה עם "הקליקט", מופע קרקס, מופע חיות, קוסם, מופע תופים ועוד. פאנל פוליטי מרתק עם הפרשן יעקב ריבלין, הרצאה של הרב שלמה ברוורמן ועוד.

כן הוצעו סדנאות מיוחדות לנשים ובהם הכנת פוטיפורים, עיצובי פירות, סדנת מוגנות, ניצול זמן, הקרנת סרטים של היוצרת טלי אברהמי. שיעורי התעמלות ואירובי לנשים.

לבני נוער: משחק בינגו, הקול הבא, משחקי מים ולימוד שחיה, מצא את המטמון, תחרות דייג, קליעה למטרה, לימוד שחייה, תחרויות שחייה, כדורי ים ועוד.

מלון 'רויאל ים המלח' הינו מלון ברמת אירוח גבוהה ויוקרתית. במלון 400 חדרים גדולים ומרווחים ביותר ובהם גם סוויטות נשיאותיות עם מרפסות ענק וג'קוזי, סוויטות דה לקס מפוארות ומפנקות, חדרי פנורמה עם נוף עוצר נשימה.

במלון חדר אוכל הפונה אל הבריכה וים המלח, אשר בו הוגש אוכל מגוון ברמה קולינרית גבוהה מאד להנאת אורחי המלון. הנופש עמד תחת כשרות מהדרין בהשגחת ופיקוח הרב בורנשטיין, והמוצרים בהכשרי הבד"ץ המהודרים ביותר.

המלון ממוקם בסמיכות לחוף הנפרד. בנוסף במלון הספא המפואר והגדול ביותר בים המלח הכולל ג'קוזי ענק, סאונות ובריכה ענקית של מי ים המלח.

את מופע הסיום הענק העביר הזמר ליפא שמלצר ותזמורתו של אשר גבאי כשהנופשים זוכים למופע שלא ישכחו.

בחברת טראוול מייקר סיכמו בסיפוק רב את הנופש אשר זכה לתשבחות רבות כשרבים כבר מבקשים להירשם לנופשים הבאים של החברה.

מחברת טראוול מייקר נמסר כי "חברת 'טראוול מייקר' הינה חברת נופש ותיירות המופעלת ע"י צוות עם ניסיון עתיר שנים בתיירות. החברה הציעה את חופשת הקיץ ברמה הגבוהה ביותר, במקום הנמוך ביותר בעולם, וההיענות הייתה מדהימה בכל קנה מידה, כשאלפי משפחות נהנו בשבועות האחרונים מהחופשה".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר