תיעוד מקומם

נסע בירוק, אך השוטרת רשמה לו דו"ח ענק

הנהג נסע בירוק באופן ברור, אך לשוטרת שהייתה במקום זה לא הפריע לרשום לו דו"ח על נסיעה ברמזור אדום. למזלו של הנהג, כל האירוע תועד במצלמת הדשבורד ברכבו (משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

מצלמות הדשבורד של הנהג חושפת פעמים רבות את האמת ומצילה נהגים רבים מקנסות מיותרים. כך עולה גם מתיעוד שצולם אתמול סמוך לשעה 10:30 בבוקר בכביש מספר 1 סמוך לצומת זוועיל.

נהג שהמתין ברמזור אדום עד שהפך לירוק, חצה את הצומת בצורה ברורה כשיש אור ירוק לאורך כל זמן הנסיעה אך נעצר על ידי שוטרת שהייתה במקום שקנסה אותו ב-1500 ש"ח כשלטענתה וכפי שנכתב בדו"ח הוא נסע באור אדום ולא עצר לפני קו העצירה.

כל טענותיה של השוטרת שהייתה כפי שניתן לראות בסרטון בניידת בנתיב הימני של הצומת, מופרכות לחלוטין ממצלמת הדשבורד, שמראה גם את ההמתנה ברמזור וגם את החצייה באור ירוק. הנהג ניסה להתגונן ולטעון כי נסע בירוק אך השוטרת סירבה להקשיב לטענותיו ורשמה לו את הדו"ח.

עו"ד יוסי ראובן

עו"ד יוסי ראובן, שמייצג את הנהג מסר ל'כיכר השבת': "אנחנו מעריכים את עבודת המשטרה, יחד עם זאת, שוטרים הם גם בני אדם וככאלה לעתים גם הם טועים - בשביל זה אנחנו פה ונפעל לבטל את האישום כנגד מרשנו".

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה, כי "על פי הסרטון שמוצג בכתבה לא ניתן לשלול את האירוע כהווייתו, ואין שום פרט היכול להעיד על כך שהסרטון המוצג הוסרט בסמוך למועד מתן הדוח. אנו תמהים מדוע לא נעשתה פניה מסודרת למשטרת ישראל על ידי הצגת הטענות העולות כביכול בצרוף הסרטון אלא הפניה נעשית באמצעות התקשורת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר