צפו בתמונות: פרוייקט הענק "בשבילי ירושלים 2"

חודשים רבים עמלו בסיעת דגל התורה, עיריית ירושלים, הרל"י ומינהל קהילתי נווה יעקב, על הרמת הפרוייקט הענק של "בשבילי ירושלים 2" לשיא חדש של אטרקציות חדשניות, טיולים וכניסות לאתרים באגן העיר העתיקה, המותאמים במיוחד למשפחה החרדית במחיר מסובסד (בארץ שיווקי)

פרוייקט הענק בשבילי ירושלים. (צילום: יעל איזיקוביץ)

האטרקציה הייחודית המותאמת בצורה מושלמת לציבור החרדי, כוללת גם השנה, כמו בשנה שעברה, סיורים מודרכים, כניסות לאתרים ונסיעות הלוך וחזור מהשכונות החרדיות, במחיר סמלי של 10 ש"ח לכל משתתף, והתקיימה יום יום במשך שבועיים רצופים של בין הזמנים. הבשורה כמובן התפשטה במהירות בציבור וכל אלפי הכרטיסים נמכרו בתוך פחות מ48 שעות מרגע הפרסום הראשוני!

לתוכנית האטרקטיבית שותפים רבים, ובראשם יו"ר ועדת הכספים של הכנסת ח"כ משה גפני, שדאג למימון הפרויקט, וכמובן ראש עירית ירושלים ניר ברקת, מנכ"ל העיריה אמנון מרחב, הרשות לפיתוח ירושלים בראשות המנכ"ל אייל חיימובסקי, ומינהל קהילתי "נווה יעקב" שנבחר לנהל את הפרויקט והמקיף אותו יזמו חברי סיעת "דגל התורה" בעיריית ירושלים.

הסיורים האטרקטיביים התקיימו בכל יום, החל משעות הצהרים ועד שעות הלילה ושילבו הנאה מרובה, פעילות מגוונת ועשירה בתוכן שנבדק והותאם במיוחד לציבור החרדי, לימוד והיכרות בלתי אמצעי עם העבר המפואר של עיר הקודש והגברת הציפיה לבניין ירושלים והמקדש.

הפעילות נוהלה ע"י המינהל הקהילתי ב"נווה יעקב" בראשות היו"ר אלי יעקובי והמנהלת הגב' גורדון, אשר עשו ועושים לילות כימים למען הצלחת הפרויקט, תוך חשיבה רחבה ותכנון מדויק וקפדני על כל פרט ופרט בכדי למקסם את ההנאה לכל המשפחה עם שמירה טהרת הקודש.

גב' גורדון מנהלת המנהל הקהילתי "נווה יעקב": "הצבנו לעצמנו מטרה להביא לציבור החרדי בירושלים את האפשרות לצאת עם כל המשפחה ליום של כיף עם ערך, בנגישות מירבית והסעות מאורגנות מהשכונות, יום שבו יוכלו כל הגילאים במשפחה ליהנות כל אחד לפי רמתו וכל זה במחיר מסובסד השווה לכל נפש. אני חושבת שאפשר לומר שעמדנו בכל היעדים שהצבנו לעצמנו והקהל הצביע ברגליו".

יו"ר מינהל קהילתי "נווה יעקב", אלי יעקובי, ציין כי "הפרויקט הענק של בשבילי ירושלים קיים בזכות עבודה מאומצת לאורך חודשים רבים. עוד בטרם בא הקיץ החלו בסיעת דגל התורה לתכנן ולארגן את השבועיים האלו, בפגישות ארוכות בעיריית ירושלים יחד עם כל הגורמים המעורבים הצליחו חברי הסיעה ובראשם הרב גפני, להגיע ליעדים שהוצבו ולהשיג תקציבים וסבסוד לציבור החרדי בירושלים".

יו"ר סיעת "יהדות התורה" בעירית ירושלים, הרב אליעזר ראוכברגר, הוגה רעיון הפרויקט ומי שדחף יזם ועמד מאחוריו לדאוג להצלחתו המלאה באופן מרשים, מדגיש כי "פרוייקט בשבילי ירושלים2 הינו שיא חדש של פעילות חווייתית לציבור החרדי, אשר מתקיימת זה שנה שנייה, לאחר שראינו את הצורך של משפחות רבות ליום טיולים מהנה וערכי לכל המשפחה, במחיר שהם יכולים לעמוד בו עבור משפחות גדולות וברוכות ילדים המעוניינות לצאת לטייל ולנפוש מעט בבין הזמנים במחיר שיוכלו להתמודד איתו. הבנו שנדרשת כאן עבודה יסודית, והנגשה של הטיולים היישר מתוך השכונות עצמן, לכל מטייל כמעט היישר מהבית. ואכן לא נחסכו מאמצים וגורמים רבים הדירו שינה מעיניהם למטרת התוכנית ולתת מענה לכמות אדירה של משפחות, מבוגרים, נוער וילדים מכל רחבי ירושלים".

"בהזדמנות זו ארצה להודות לכל מי שנטל בכך חלק, ראשית ליו"ר ועדת הכספים הרב משה גפני שדאג לסבסוד של האטרקציות המיוחדות הללו, לראש העיר מר ניר ברקת, מנכ"ל העיריה מר אמנון מרחב, גב' אריאלה רג'ואן מנהלת מינהל חברה ופנאי, ומנהל אגף חברה מר רני רוזנהיים, שפעלו וסייעו באופן יוצא מגדר הרגיל. כמובן גם למר אייל חיימובסקי מנכ"ל הרשות לפיתוח ירושלים ומר ענר עוזרי האחראי על אגן העיר העתיקה ברשות, למינהל קהילתי נווה יעקב, ולחברי לסיעת "דגל התורה" בעירייה".

המשתתפים בפרוייקט מסרו כי ""מדובר במשהו שמשלב הנאה, אטרקציה ומסורת. התוודענו לאוצר ההיסטורי המפואר מקרוב, והכל בצורה מאד חווייתית, וכמובן באווירה יהודית תורנית ללא שום פקפוק. הכל מאורגן בצורה מדהימה, ואין לנו מילים כדי להודות לכל מי שארגן את הפרויקט המיוחד הזה. כל הכבוד להם. רואים שהם השקיעו מחשבה רבה למען הציבור".

הרב ראוכברגר מבקש להוסיף ואומר "לאור ההתלהבות האדירה של האלפים הרבים שהספיקו לרכוש כרטיסים בזמן ולהשתתף בסיורים, ובשל הביקוש העצום הנוסף שלצערנו אין באפשרותנו לספק השנה, נעשה בעתיד כל מאמץ להרחיב ולהגדיל את הפרויקט המיוחד הזה".

צילום תמונות: יעל איזיקוביץ

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר