9 טיפים לשמירה על סדר ונקיון בבית

לוח זמנים קדחתני, קריירה משגשגת וזאטוטים המסתובבים בין הרגליים מקשים עלייך לנהל בית מאורגן? אל דאגה. ליקטנו עבורך כמה טריקים שיסייעו לך לשמור על סדר, נקיון ובעיקר על שפיות (בית)

שרי ברינר שיפמן | כיכר השבת |
אל תתנו לרולים להטעות אתכן, אני מנקה! (צילום: Shutterstock)

המתח הנפשי שאת חשה בעקבות ים המטלות שעלייך להשלים ואינספור הזירות עליהן את נאלצת לשלוט, יכול לדעוך בצורה משמעותית אם תשכילי לארגן היטב את הבית, הן מבחינה פיזית - יתפנה לך זמן רב והן מבחינת הסיפוק שתחווי עם התוצאה שתקבלי.

אז הנה, תשע עצות השוות זהב, איך תשמרי באופן תדיר על בית שנעים לחיות בו, כשאת קצרה בזמן, דהיינו, תמיד:

1. הקפידי על סידור המיטות בכל בוקר

נכון, זו לא פעולה מהנה במיוחד, אך פחות מהנה לשהות בבית עם מיטות שאינן מסודרות. מה יותר כיף ממיטות מפנקות ומסודרות להפליא של בית מלון? בואו ונקפיד על כך גם בבית.

2. הוסיפי כלי אחסון לכל חדר

בדיוק כמו אשפה, גם חפצים נוטים להצטבר במהלך השבוע. דאגי להצבת מגירות, קערה דקורטיבית או סל, כך יהיה לך מקום מסודר (יחסית, כן?) ונוח לאסוף את הכל. רק הקפידי למיין את החפצים שהשלכת לשם לפחות אחת לשבוע.

3. אחסני את מוצרי הניקוי במקום בו הם שימושיים

את חומרי הניקוי לחדר האמבטיה, מקמי מתחת לכיור המותקן בו. שמירה על פריטים אלה במקום שבו תשתמשי בהם, תחסוך לך זמן ותשמור על מוטיבציה גבוהה.

4. שטפי כלים כדי תוך כדי הכנת האוכל

אופציה זו יעילה יותר מצפיה בסרטונים שנשלחו בקבוצת הווצאפ המשפחתית. את יכולה גם לטעון את מדיח הכלים או לסדר את המדפים במקרר במקום, העיקר לנצל את הזמן.

5. נגבי את הכלים ששטפת מיד לאחר הניקוי

תני ניגוב מהיר לדלפק ברגע שאת מסיימת לבשל, או לכיור לאחר צחצוח השיניים. כך הצטברות הלכלוך תמוזער באופן משמעותי.

6. נקי אבק בעזרת גרביים

לפני שאת נרתעת, חפשי בארון את זוג הגרביים הסינתטיים המחריד שלך מימי התיכון, שאינו בשימוש יותר, ונסי לאבק איתו משטחים, תתפלאי לראות שהוא יעיל להפליא. החליקי אותו על הרגליים (או הידיים!) כדי לאבק את מרצפות הבית ואת הנקודות שקשה להגיע אליהן.

7. קרצפי את האמבטיה בזמן שאת שוהה בה

כן כן, מומלץ לשפשף את החרסינות בחדר האמבטיה תחילה ואז לעבור לניקוי העצמי שלך.

8. הניחי את בגדייך במקום בסוף כל יום

חזרי אחרינו: יש בי הרצון להשיב את הסוודר שלי לארון הבגדים ולא להשאיר אותו על הכיסא שליד. הימנעי ממגדל של בגדים, זה לוקח שעות למיינם בסופו של דבר, לא חבל?

9. השתמשי במוצרי בישום לבית

בסדר, השלמת עם העובדה שהבית שלך הוא איננו הבית הנקי ביותר בארץ. אבל לפחות שיריח נפלא. (בונוס: ריחות נעימים יעילים בהגברת מצב הרוח.)

בהצלחה!

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית