מחלום למציאות: כל המשפחה ביחד בסוכות

תכירו את הטרנד החדש שכובש את ישראל: וילות הבוטיק, שמציעות סוויטות מפוארות, בריכה פרטית, והכי חשוב: מקום לכל המשפחה בוילה אחת, ביישוב חרדי, ובנופי טבע מיוחדים. סוכות בדרך? כדאי לכם לבדוק אם נשאר מקום (תיירות, שיווקי)

(צילום: יחצ)

זה כמעט קורה לכולנו, הילדים גדלים, וב"ה כבר יש להם משפחות משלהם, והדרך היחידה להיות ביחד זה רק באחד בימי החול כאשר איכשהו אפשר לארח את כולם. אבל זה בהחלט לא אומר שצריך לוותר על האפשרות של כולם ביחד בתקופת החגים.

האלטרנטיבה לבית מלון היא כמעט לא מציאותית מכמה סיבות: ראשית כל משפחה נמצאת בחדר אחר ונפגשים רק בארוחות, שגם אותן חולקים עם רבבות עם ישראל תחת סוכה אחת. בנוסף, האוכל רחוק מלהיות הטעמים של בית, ושלא נדבר על ההוצאה הכספית הגדולה.

אז מה עושים? הטרנד שכבר משפחות רבות, ובטח כבר שמעתם בעצמכם על משפחה כזו או אחרת ששוכרת וילה גודלה שיכולה להכיל את כל המשפחה, וככה כולם ביחד אוכלים סביב השולחן ביחד, וכמובן עם כל היתרונות של וילה: חדרים מפוארים, מיטות מפנקות, מטבח מאובזר, אטרקציות לילדים מכל הסוגים ובראשן הבריכה הפרטית, ועל הדרך נופי טבע מרהיבים שיביאו לכם את האווירה הנכונה לחופשה משפחתית.

בריכה פרטית וסוויטות מפוארות. כרמי אור הגנוז. צילום: יחצ

ביישוב כרמי אור הגנוז, צמוד לציון קבר רשב"י במירון, תמצאו את וילות בוטיק כרמי אור הגנוז שכבר מוכרות במגזר. בזמן הסוכות ישנה אווירה קסומה ביישוב לכבוד יום הולדתו. היישוב הוקם אי שם בשנת 1989 על ידי תלמידיו של הרב שיינברג. וילות הבוטיק מבית היוצר של ר' ערן הוכברג, שהתפרסם כאחרונה כחרדי שהצליח לגרוף תיקו מול אחד משחקני השחמט החזקים בעולם - אנאנד בעת ביקורו בארץ. הוכברג, אלוף הארץ לנוער בשחמט, הוא רק דמות ייחודית אחת מהקהילה המיוחדת של אור הגנוז.

וילות הבוטיק: חופשה עם כל מה שצריך לאירוח משפחתי אפילו עד 30 איש לחג הסוכות וחול המועד: סוויטות מפוארות ומפנקות, בריכה פרטית, מטבח מאובזר, עם שלל אטרקציות לילדים: אופניים משוכללים, טרמפולינת מים, בסמוך ליישוב תמצאו פארק דיג, וכמובן שביישוב ישנם גני ילדים ובית כנסת מפואר. בימי הסוכות תמצאו סוכה ענקית ונוחה שמוכנה ליד הוילה ורק מחכה לכם

סוכות בכרמי אור הגנוז: מלבד אווירת יום ההולדת הקסומה שביישוב שצריך להיות שם כדי להבין באמת, ביישוב כדיתה ליד תמצאו תפילות ייחודיות בימי חול המועד עם כלי נגינה, כינורות וגיטרות, וברכת כהנים שאין לה כמעט מתחרים. שמחת בית השואבה זו גם חוויה שמתווספת לשלל האפשרויות שמציע אור הגנוז.

לא לשכוח: יתרון גדול בוילה הוא העל-אש שניתן לעשות ליד הוילה, ועם סוכה ענקית שמוכנה לכם, ובריכה מחוממת שרק מחכה לכם, זה יכול להיות ערב שכולם יזכרו הרבה זמן. וגם: אתם מרחק נסיעה קצר מהכנרת! ובכלל מכל הצפון הירוק, ואתם בדיוק במזג אוויר מושלם. כדאי לתכנן מראש טיול לחול המועד.

למה כדאי להקדים להזמין? כי ההזמנות לוילות כרמי אור הגנוז לשנה הקרובה בשיאן, וזה לא סוד שהרוב כבר תפוס...אז למה שווה עדיין לנסות? כי זו הזדמנות לחופשה משפחתית וגיבוש בכל הסוכות שכנראה אי אפשר לפספס.

אתם יכולים לסייר וירטואלית בוילות בעצמכם ולהתרשם: וילה מרלו לחצו כאן | וילה שיראז לחצו כאן

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר