מנהל חדש למחוז ירושלים של 'לאומית שירותי בריאות'

הניסיון מנצח: מחוז ירושלים של 'לאומית שירותי בריאות' מקבל חיזוק משמעותי עם מינוי של עודד ויגרצין למנהל החדש של מחוז ירושלים ב'לאומית' (חדשות בריאות, שיווקי)

עודד ויגרצין. (צילום: יחצ)

את הניסיון שצבר ויגרצין בתפקידי הנהלה בכירים הוא יעמיד לרשות 'לאומית' ויסייע בהרחבת הפריסה של שירותי הרפואה וקידום נושא בריאות מונעות גיוס רופאים מומחים ועוד נושאים רבים שנמצאים על סדר היום של מחוז ירושלים ב'לאומית'. הרחבת הפריסה נדרשת לאור הצמיחה המואצת של מחוז ירושלים הכולל את בית שמש ביתר ומודיעין עילית בתוספת של אלפי לקוחות חדשים.

ויגרצין הוא בעל ניסיון של למעלה מ-20 שנה, בניהול תהליכים באירגונים מגוונים בענפי השרות, הייטק ותעשיה. בתפקידיו הבכירים הוא התגלה כבעל ראיה רחבה, יכולות למידה ייחודיות וניתוח סיטואציות ארגוניות ועסקיות מורכבות. מיומנויות של פתרון בעיות וחשיבה יצירתית. עודד ויגרצין הוביל בהצלחה פרויקטים מורכבים ומרובי משימות. בנוסף הוא ניחן בתקשורת בין אישית מעולה שתסייע לו בקידום תהליכים ארוכי טווח במסגרת פעילות כמנהל מחוז ירושלים של 'לאומית'.

מנהלי האזורים ומנהלי המרכזים הרפואיים במחוז ירושלים הביעו סיפוק מהחלטת הנהלת 'לאומית' למנות מנהל מקצועי ובעל ניסיון שיקדם את מחוז ירושלים של 'לאומית' אל מול האתגרים הניצבים בפני המחוז בפיתוח המרכזים הרפואיים הקיימים ובפתיחת מרכזים רפואיים חדשים ומתקדמים שיאפשרו מתן שירותי רפואה איכותיים ומקצוענים: "אין ספק שהניסיון של מר ויגרצין בקידום תהליכים מורכבים ויכולת ההובלה שלו, ישמשו אותו בתפקידו החדש אותו אנו בטוחים שימלא בהצלחה" ציינו.

מר ויגרצין אמר עם קבלת המינוי: "מחוז ירושלים של 'לאומית' הוא מחוז חשוב ביותר. אני מקבל את התפקיד בכובד ראש ובראיה מפוקחת בהכירי את גודל האחריות והאתגר המגולמים בתפקיד מנהל המחוז. בכוונתי לקדם שורה של מהלכים המבוססים של תפיסת השירות האישי של לאומית" הדגיש. "אנחנו שמים את הלקוחות במרכז וכל התוכניות והפרויקטים אותם נקדם בתקופה הקרובה ובעתיד הרחוק יותר יהיו מכוונים אך ורק לפי צרכי הלקוחות. אני מודע לפסיפס האנושי של הלקוחות במחוז ירושלים, הדורש הכרה עם הצרכים הייחודיים של כל קהילה וקהילה. אני בטוח שבעזרת הצוות המנצח של מחוז ירושלים נדע לתת ללקוחות את הפתרונות המותאמים לצרכיהם הרפואיים והקהילתיים", הוסיף מר ויגרצין לאחר ההחלטה למנותו לתפקיד.

בכוונת מנהל המחוז החדש ביחד עם הנהלת 'לאומית שירותי בריאות' להיפגש בתקופה הקרובה עם רבני הקהילות במטרה לקבל מהם את ברכת הדרך בתפקידו החדש ואת הדרכתם ועצתם באופן שבו ניתן להעניק את שירותי הרפואה הטובים ביותר תוך שמירה והקפדה על כללי ההלכה וגדרי הצניעות.

מנכ"ל 'לאומית שירותי בריאות' מר ניסים אלון: "מתוך הבנה של הצרכים הייחודיים של מחוז ירושלים והאתגרים המורכבים והאחריות המתחייבת של תפקיד מנהל מחוז ירושלים, בחרנו לתפקיד את האדם המנוסה ביותר. עודד מביא אותו לתפקיד ניסיון ארוך בשורה של תפקידי הנהלה מורכבים אותם מילא בהצלחה. אין לי ספק שזה ישמש אותו גם בתפקידו החדש כמנהל מחוז ירושלים. אין לי אלא לאחל דרך הצלחה הצלחתו היא בראש ובראשונה הצלחתם של הלקוחות שלנו שיקבלו את שירותי הרפואה המקצועיים והטובים ביותר שיש".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר