פריטים וקולקציות לגיוון

מותג חדש - אופנה צנועה לנשים, קוראל בנין UN MAGO

פריטים וקולקציות לגיוון המלתחה האישית מבית היוצר של בוגרת קורס סטיילינג בשנקר, קוראל ברוך בנין.(שדרת המעצבות)

מאתר און מאגו (צילום: אתר החברה)

פנינו לקוראל כדי לשמוע ממנה על המותג המדהים המלווה בחנות אינטרנטית מדהימה.


אז איך הכל התחיל?

"ובכן, שמי קוראל ברוך בנין – סטייליסטית ובוגרת קורס סטיילינג בשנקר,

דרכי בעולם העיצוב הייתה תמיד. האהבה, התשוקה והרצון לבגדים ולסטייל הייתה מאז ומתמיד
דרך אגב, לא רק בעולם האופנה אלא גם בעולם עיצוב הבית- הום סטיילינג, למדתי גם את עיצוב הפנים וכשסיימתי הרגשתי שהחיבור לאופנה חזק אצלי יותר... אז החלטתי לקחת צעד קדימה ולפתח את זה הרבה יותר ומפה לשם הקמתי חנות אינטרנטית שמגבשת בערך את כל האהבה והתשוקה שלי היום.. אמנם אני רק בהתחלה והדרך עוד ארוכה אבל השאיפות רק הולכות וגדולות מרגע לרגע."

ממבט חטוף באתר, בהחלט ניכר הסטייל המיוחד.

שאלנו את קוראל מהיכן ההשראה?
"ההשראה שלי היא בעיקר מקומות יפים בעולם, תמונות, גלויות, סרטונים או שאני בעצמי מטיילת בעולם... כשאני רואה מקומות יפים ונקיים כמו שאני אוהבת אני שואבת מזה השראה ענקית לבגדים שלי" - אומרת קוראל.

קוראל ממשיכה -
"העיצוב שהכי התחברתי אליו/ השמלה שהכי התחברתי אליה היא שמלת גאיה, הלבנה עם הפסים הצבעוניים, היא לגמרי מגבשת את מי שאני, הרוגע, העדינות הזאת... משחק הצבעים היפה שהיה העונה הזאת.. היה בה משהו פשוט אבל מצב שני כל כך מיוחד, השמלה הזאת והייחודיות שלה הם בדיוק מה שאני אוהבת ומה שאני שואפת לעצב תמיד :)

המוטו שלי בחיים הוא לשאוף כמה שיותר גבוה וכל פעם שאני כובשת מטרה מיד להציב עוד אחת ולכבוש גם אותה... זה סיפוק אדיר והרגשת ניצחון שאין דרך להסביר אותה, במיוחד שאת עוסקת במה שאת אוהבת
המוטו שלי לעבודה שלי ולאתר שלי הוא לתת שירות הכי טוב שיכול להיות לפני הכל ובמקום הראשון, אני חושבת שאתת נותנת שירות טוב ואמיתי לקוחות לא יוותרו עלייך, אני לפחות יודעת ככה על עצמי כשאני קונה במקומות אחרים ואני בטוחה שככה כולן חושבות ומאמינות"

"

אז הנה כתובת האתר: http://un-mago.co.il/

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית