מכוונת גבוה: "אחת על אחת" עם פדות רוטנמר

'גמדה עם ברק בעניים" - היא נכנסה אלינו ללב כל-כך חזק השנה, בטורים שלה, בהופעות שלה ובדרך ההוראה המיוחדת אותה היא מעבירה לתלמידותיה * פדות רוטנמר היא פורצת דרך ומטפסת מעל כל מכשול הכי גבוה שאפשר בשיחה 'אחת על אחת' היא מרגשת אותנו כל פעם מחדש (סוכות תשע"ט)

מאמע | כיכר השבת |
מכוונת גבוה.. (צילום אישי)

יצאנו לשיחה אחת על אחת עם פדות רוטנמר היקרה, זו שפרצה גבולות, דילגה מעל כל מכשול, וטיפסה גבוה גבוה

עוד רגע וחג הסוכות איתנו במלא הדרו, חג השמח והרגוע, שבו אני מרגישה רוגע פנימי וקדושה שאופפת את כולם, אומרת פדות וממשיכה - השמחה של החג הזה היא שמחה מיוחדת.

אני נזכרת שאי אפשר לדלג על שלבים כל כך חשובים שהיו במהלך השנה, אני חוזרת רגע אחורנית וחושבת על כל הדברים הטובים שקרו לי השנה.

דבר ראשון, כמובן הוא הטור הזה כאן במגזין מאמע של כיכר השבת. אתן יודעות איזו מתנה זו? לכתוב מילים שאני חושבת עליהם, דברים שקרו, תובנות שעלו לי בעקבותיהם, בבמה כל כך מכובדת ואיכותית, זה דבר שאפילו לא יכולתי לחלום עליו והנה ה' שלח לי מתנה.

דבר שני, זה התגובות שאני מקבלת על הטור הזה. אני מתרגשת לגלות כמה קוראות נפלאות קוראות את הדברים שלי ונהנות מהם, כמה מהן טורחות לשלוח לי תגובות באופן אישי או דרך המערכת, כמה מהן פוגשות אותי ברחובה של עיר ו'שופכות' עלי את תודותיהן, כמה מהן משתפות אותי בתובנות שחדרו אל ליבן ושינו להן משהו בתפיסה.

זה מרגש, גם בגלל כמות התגובות המפרגנות והמודות ובעיקר מפני שהקהל שמגיב לי הוא קהל איכותי ברמה גבוהה הן מבחינה אנושית והן מבחינה אינטלקטואלית . ויכולתי לקחת לי מהן תובנות מעשירות לחיים. גיליתי קהל חכם, מפרגן, עשיר ברוח ובמידות, אנשים שמחפשים את התוכן ומתרשמים בעיקר ממנו.

דבר טוב נוסף שקרה לי השנה, היו המופעים, כמובן. נכון חיכיתן לרגע שאזכיר אותם? אז הנה, הם אחד ממפעלי החיים שלי כרגע, ועוד משהו טוב שקרה לי השנה. נבחרתי להיות אחת מחמישים המורים המשפיעים במערכת החינוך של השנה, ממשרד החינוך.

מעבר למחמאה הענקית שקיבלתי בעצם הזכייה ומעבר לתחושה הטובה שנגרמה לי, הרגשתי שיש כאן מסר גדול ועצום. היה לי חלום להיות מורה. הייתי בטוחה שאוכל להיות מורה טובה ונלחמתי במשך תקופה ארוכה על הגשמת החלום הזה. והנה, החלום התגשם.

כן זה מרגש להיבחר לדמות משפיעה בחינוך. זה גורם לי לרצות לצעוק לכולם בקול רם: לכו להגשים את החלום שלכם! תאמינו בעצמכם וביכולת שלכם. כי העולם זקוק לאנשים כמוכם.

אה, נזכרתי בעוד משהו טוב, הציעו לי להיות מחנכת של כיתה א' השנה. זה עוד נספח של החלום, שטרם התגשם. עצם ההצעה הייתה דבר מרגש מאד עבורי, הבעת אמון בי וביכולותיי. בסופו של דבר, לא יכולתי לקבל את ההצעה משום שהיא הגיעה מבית ספר רחוק ממקום מגורי. למרות שההצעה נשארה בגדר הצעה ועדיין לא באה לידי ביטוי מעשי, אני מכניסה אותה לרשימת הדברים הטובים שקרו לי השנה.

ונעמי, היא אחד הדברים הטובים של השנה. זכיתי להכיר את האישה המדהימה הזו, בדיוק השנה, היא עזרה לי המון והגביהה אותי בכל התחומים שרק יכלה להגביה. אני אפילו לא מנסה להגיד לה תודה, בהזדמנות זו, כי תודה לא תספיק.

אז קרו דברים נפלאים והיו גם אתגרים ונשאר רק להרים ידיים למעלה ולהודות על כל הטוב שסובב אותנו, כל כך הרבה טוב ותודה שהכול לטובתי.

זה לא הכל, כמובן. קרו עוד כמה וכמה דברים טובים במהלך השנה החולפת וכשאני חושבת עליהם אני מגלה שבעצם, תחילת שנה זה הזמן לעשות עסקים טובים עם בורא עולם, להודות על כל הדברים הטובים שקרו ולבקש שיקרו עוד דברים טובים בשנה הבאה.

להתפלל על כל אלה שהיו לצידנו במהלך השנה החולפת ולבקש שהוא בכבודו ובעצמו, ישלם מאוצרו הטוב לאנשים הטובים האלה שעזרו לנו. נותר לי לאחל ברכת שנה מבורכת ונפלאה. שנה של בריאות איתנה. נחת מכולם שנה שנזכה לגאולה במהרה בימנו אמן.

תכוונו גבוהה אל תוותרו!

חג סוכות שמח..

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית