כל מה שרצית לדעת על השתלות שיניים

השתלת שיניים הינה אחד מהטיפולים הנפוצים ביותר כיום בתחום רפואת השיניים. ד"ר יונה עציוני, רופא שיניים בוגר הדסה עין כרם, בעל מרפאת שיניים בירושלים עושה סדר בנושא (חדשות בריאות, שיווקי)

ד"ר יונה עציוני. (צילום: יהודה פרנק)

ד"ר עציוני, מהו בעצם שתל דנטאלי?

שתל דנטאלי הוא מעין בורג העשוי מטיטניום. במהלך ייצורו עובר השתל סדרה ארוכה של תהליכים כימיים וביולוגיים, המשביחים את איכות קליטתו בלסת המטופל. למעשה, השתל הוא התחליף הקרוב ביותר לשורש השן הטבעית עם יתרונות מובהקים בנוחות, אסתטיקה ואיכות החיים. לא במקרה טיפולי השתלות שיניים הפכו לפופולאריים במיוחד

מתי כדאי להשתמש בשתלים דנטאליים?

השימוש בשתלים דנטאליים מתחיל בהשלמת חוסר של שן בודדת ומגיע עד לשחזור כל השיניים בלסת מלאה. חשוב להדגיש ששתל דנטאלי הינו רק פתרון אחד לבעיה של חוסר שיניים או שיניים אבודות , תמיד כדאי לשקול גם פתרונות נוספים כמו הצלת שיניים טבעיות או שיקום מבוסס כתרים על גבי שיניים.

כיצד מחליטים מה הפתרון הנכון בשבילך ?

מכיוון שישנם מגוון שיקולים בהחלטה על הטיפול כדאי לדון עליהם באופן פרטני, אצלנו במרפאה אנו בונים תוכנית ייחודית ואישית לכל מטופל אשר נקבעת על פי מצב הפה, מצבו הרפואי ורצונו של המטופל, עלות הטיפול, מסגרת הזמן הנוחה למטופל ועוד. כדי להשביע את רצון המטופלים יחד עם טיפול אחראי, נכון ואיכותי דרושה יצירתיות ויכולת גמישות שמרפאתנו מצטיינת בהם. בדרך כלל אנחנו לא אומרים את צמד המילים "אי אפשר"...

השתלות שיניים ביום אחד בירושלים | לבדיקה ופרטים נוספים לחצו כאן

ד"ר עציוני, האם תהליך ההשתלה כואב?

ד"ר עציוני מאמין שניתן למנוע את רוב הכאב הכרוך בתהליך ההשתלה וזה חלק ממטרתו העיקרית, לשם כך הוא משתמש במיטב הטכניקות, הטכנולוגיות והמכשירים החדשניים ביותר הידועים כיום והמסייעים להפחתת הכאבים. בין השאר אנו עושים שימוש בטיפול בלייזר, שימוש ב-PRF המופק ומועשר באופן טבעיושימוש בתרופות וטיפולים נוספים המסייעים למניעת כאב במהלך הטיפול. למעשה , רוב המטופלים מדווחים כי לא היו כאבים כלל או חשו כאב שחלף עם משככי כאבים פשוטים כגון נורופן.

איך ניתן לתרום להצלחת השתלים הדנטאליים?

לאחר ההשתלה, שמירה קפדנית על היגיינה אוראלית בבית וביקורות תקופתיות אצל רופא השיניים והשיננית, יאריכו את חייו של השתל והשיקום שבוצע עליו לשנים רבות. בבואכם לבחור ברופא השיניים לביצוע השתלים הדנטאליים, יש להביא בחשבון את ניסיונו ומיומנותו של הרופא המשתיל. האם הוא מקפיד להתעדכן בתחום המתפתח ועם אלו שתלים הוא עובד. האם מטופלים שלו שסיימו את הטיפול מרוצים. האם הוא נותן אחריות לעבודתו. כל אלה הינם הכרחיים להצלחת השתלים ולשביעות רצון המטופלים.

ד"ר עציוני, מהו החזון של מרפאתך?

החזון והמטרה שלי ושל צוות המרפאה הוא לתת לאנשים את האפשרות לאכול ולחייך חיוך בריא, במהירות, בקלות וללא כאבים.

השתלות שיניים ביום אחד בירושלים | לבדיקה ופרטים נוספים לחצו כאן

דוקטור עציוני בעל ניסיון רב בהשתלות שיניים ושיקום הפה.

בוגר הפקולטה לרפואת שיניים, הדסה, ירושלים. בוגר התוכנית האירופאית של ארגון gIDE העולמי להשתלות דנטליות (תוכנית שנתית), וחבר מן המניין בדרגת FELLOW באיגוד הבינלאומי לשתלים דנטליים.

בוגר תוכנית מאסטר קליני בהשתלות שיניים מטעם אוניברסיטת "LOMA LINDA " לוס אנג'לס.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר