"חובה על עיריית ירושלים לשמר ולפתח את הפנינה הזו בעיר"

ראש עיריית ירושלים ניר ברקת נועד השבוע לפגישה בלשכתו עם בן ציון חסיד מנהל הקונסרבטוריון החרדי "רון שולמית". בפגישה ביקש מנהל הקונסרבטוריון להביע הכרת הטוב על פעילותו העניפה של ראש העירייה ניר ברקת בעשור שנות כהונתו כראש העיר לטובת הקונסרבטוריון החרדי היחיד "רון שולמית" (בארץ, שיווקי)

ברקת וציון חסיד מנהל הקונסרבטוריון החרדי "רון שולמית" (צילום: יחצ)

בפגישתם העניק מר חסיד שי מתנת הקונסרבטוריון כאות תודה לראש העיר על המדיניות שהנהיג כלפי לימודי המוזיקה האמנותית והאיכותית במגזר החרדי: "באנו להודות לך על האכפתיות, המסירות והאהבה שלך ל"רון שולמית" בתקופת כהונתך כראש העיר ירושלים", אמר מנהל הקונסרבטוריון לראש העיר ניר ברקת.

ראש העיר הודה למר חסיד והדגיש כי עם כניסתו לתפקיד הציב את נושא התרבות בקרב כלל המגזרים בירושלים כאחד האתגרים החשובים: "אני שמח שבתום עשור של פעילות ברוכה בראשות העיר, השכלנו להאדיר, לטפח ולסייע לעולם התרבות המוזיקאלית במגזר החרדי. חובה עלינו כעירייה לדאוג לשמר ולטפח מוסדות תרבות בעלי מורשת היסטורית ארוכה כמו "רון שולמית" "הדגיש ברקת.

עוד ציין, כי בכוונתו גם בעתיד בתפקידים הבאים שאליהם הוא נושא את עיניו בפוליטיקה הארצית, לפעול להפניית משאבים ממשלתיים עבור הקונסרבטוריון: "רון שולמית הוא אבן פינה מיוחדת במינה בירושלים, מנהליו השכילו להביא את התרבות והמוזיקה האיכותית לציבור החרדי על פי השקפתו ואורחות חייו ללא פגיעה באיכות הלמידה. לציבור החרדי מגיע לא פחות מהציבור הכללי. אני בטוח שגם ראש העיר הבא של ירושלים, ישכיל לשמר ולפתח את הקונסרבטוריון, לדאוג ולהרחיב את מעגל התלמידות שרוכשות את הידע המקצועי האיכותי ביותר "ברון שולמית".

מר חסיד איחל בהצלחה לברקת בהמשך דרכו הפוליטית: "אני מאחל לך הצלחה בתפקידך הבא כשליח ציבור וסמוך ובטוח שתשמש שגריר טוב של ירושלים בכל תפקיד שתמלא", אמר מנהל הקונסרבטוריון.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר