8 טעויות שאת כנראה עושה עם עדשות המגע שלך

משקפיים זה נוח, בריא וקל לתפעול. אבל בואו נודה על האמת, בחודשים החמים והמיוזעים של הקיץ, פחות, ובעיקר, הם אינם מחמיאים, אז אנחנו עוברות לשימוש בעדשות מגע. הנה 8 טעויות שכדאי להמנע מלחזור עליהן בשימוש בעדשות (בריאות)

מאמע | כיכר השבת |
(צילום: Shutterstock)

משקפיים זה נהדר, נוח, בריא וקל לתפעול. אבל בואו נודה על האמת, בחודשים החמים והמיוזעים של הקיץ, פחות, ובעיקר, הם לא ייצוגיים מספיק ואינם מחמיאים לרבות מאיתנו, במיוחד לכאלה המתאפרות בתדירות קבועה, אז אנחנו נוטות להשתמש בעדשות מגע. עכשיו, אם לא הרכבת אותן זמן מה או שהרכבת אותן במשך זמן רב מדי, את על טייס אוטומטי כעת וכדאי שתוודאי שאת לא חוזרת על טעויות נפוצות בקשר לשימוש בהן.

1. את לא שוטפת ידיים בטרם השימוש בהן

עם יד על הלב, האם את רוחצת את ידייך בכל פעם שאת מכניסה את עדשות המגע שלך לתוך העין? אם כן, אנו מצדיעות לך. אבל כל השאר, כולל אנחנו: חשוב לשפשף את הידיים שלך היטב לפני הטיפול בעדשות (ולוודא שאת מגיעה אל מתחת לציפורניים). כל לכלוך, שמן או חיידקים שבאים במגע עם ידייך, תוך כדי, בישול, למשל, ניתן להעביר לעיניים.

2. את מתאפרת לפני ההרכבה

כדי להבטיח כי שביבים תועים של מסקרה או אבקה לא ייתפסו תחת העדשות שלך, שימי אותן לפני שתחילי במלאכת האיפור.

3. את לא מתחזקת את נקיון המחסנית שלהן

בתור התחלה, שמרי על מחסנית העדשות שלך נקיה על ידי שטיפה והשאירי את המיכלים פתוחים לייבוש, מדי יום. לאחר מכן, החליפי את המחסנית שלך כל שישה עד שמונה שבועות, כמות לא קטנה של חיידקים יכולה להתנחל בפנים. (טיפ: תמיסות רבות מגיעות עם מחסנית נוספת ואת יכולה לבקש מרופא העיניים שלך כמה חדשות כאשר את נכנסת לבדיקה שלך.)

4. את לא מוציאה אותן טרם המקלחת

חשיפה ממושכת למים ולחות עלולה לגרום לעדשות להתנפח. מעבר לאי הנוחיות, המאבק בהוצאתן יכול לשרוט את הקרניות שלך, אשר יכול להוביל לזיהום. שורה תחתונה: הוציאי את העדשות שלך לפני שאת קופצת לתוך מקלחת, אמבט, סאונה או בריכת שחיה.

5. את משרה אותן בחומר אחר מעבר לתמיסה

אם את כבר מרכיבה עדשות במשך זמן מה, יש כנראה היה לפחות פעם אחת שבה לא היתה לך תמיסה זמינה. אז השתמשת בחוש היצירתי שלך וניקית אותן עם רוק. למרות שאנחנו לא צריכות להסביר מדוע עדשות דביקות בפה שלך הן אינן רעיון טוב, כדאי שתדעי כי אפילו ברז או מים מסוננים יכולים להכיל חיידקים מזיקים שיפגעו בעיניים שלך.

6. את ממחזרת שימוש בתמיסה

תמיסה לעדשות מגע נועדה לחטא עדשות. כאשר את עושה שימוש חוזר באותה תמיסה, את חושפת אותן לכל פסולת או חיידקים שנשארו מהיום הקודם.

7. את מרכיבה אותן יותר מדי זמן

רוב האנשים יכולים בבטחה להרכיב עדשות מגע עד 14 שעות, אבל ככלל, מוטב כי תעברי לשימוש במשקפיים ברגע שאת שבה הביתה. העיניים שלך (כמו כל השאר) צריכות חמצן שיפעל בצורה אופטימלית. לכל הפחות, תמיד הקפידי להסיר אותן לפני השינה

8. את מרכיבות עדשות שפג תוקפן

למרות שזה מפתה ללבוש את אותו זוג עדשות במשך שבועיים, נגיד, שלושה או ארבעה שבועות, את באמת צריכה להקפיד לבדוק את תאריכי התפוגה שלהן. בהרכבה שגרתית, עדשות נשרטות ומתכסות שאריות לכלוך, מה שהופך אותן למטושטשת ולא נוחות ויכולות לגרום לזיהום.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית