תרמו לצדקה 1,000 ₪ וזכו באותו סכום במבצע הקיץ של הוד לבן

ב"הוד לבן" מציינים בסיפוק רב את סיומו המוצלח של מבצע הקיץ, במסגרתו זכו עשרות אנשים מאושרים ב1,000 ₪ לקניות במתנה, כל אחד מהם (אוכל, שיווקי)

הוד לבן. (צילום: יחצ)

עם סיומו של מבצע ומסירת ההודעות לזוכים המאושרים, נרשמו מספר סיפורים מרגשים ויוצאי דופן.

חלק מהזוכים שיתפו את נציגי החברה בסיפורי השגחה מרגשים, תוך תחושה שהזכייה שלהם מהווה סוג של סגירת מעגל ובעיקר חיזוק באמונה בהשגחה פרטית ובזכותה של מצוות הצדקה.

מרגש במיוחד הוא סיפורה של משפחה ממרכז הארץ, שהחליטה לתרום אלף שקלים כדי לסייע בהוצאות החג המרובות לבן משפחה קרוב שידו אינה משגת אותם והוא בעל משפחה ברוכה. הם סיפרו שהמצב הכלכלי שלהם לא איפשר להוציא סכום זה בקלות ולמרות זאת הם תרמו אותו בשמחה ומתוך רצון אמיתי לעזור. יומיים לפני ראש השנה הם גילו שלהם בעצמם אין את האפשרות הכלכלית לבצע את קניית מצרכי המזון הדרושים לחג. לאחר שעות ספורות בלבד- הם קיבלו את הטלפון המשמח שבישר להם על זכייתם באלף שקלים במתנה – במבצע של 'הוד לבן'. הסכום המדויק אותו תרמו לצדקה אך לא מזמן בנפש חפצה.

משפחה אחרת שזכתה, בחרה להעביר את הסכום בו זכתה במלואו כתרומה נזקקת למשפחה שעלתה לארץ לאחרונה ללא שום אמצעים.

כשבחברת עוף טוב הביעו את התפעלותם מהמעשה הנשגב הזה עבור הזולת, הם ענו בפשטות: מה זאת אומרת? לנו יש בית, ויש לנו ב"ה לקנות את צרכי החג, להם אין כלום. אין סיבה שלא נתרום את הסכום למי שבאמת זקוק לו.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר