"זוהי ההשתדלות שלנו"

סקיי-סיבר - פיתוח ישראלי לחילוץ בעת שריפה בבניינים רבי קומות

אסונות ושריפות מתרחשים חדשות לבקרים, בארץ ובעולם, חברת 'סקיי-סיבר' פיתחה מוצר מיוחד שהופך את 'ההשתדלות' שלנו לאפקטיבית – מה שהופך זה למוצר חובה בכל דירה ומשרד הממוקמים בקומה גבוהה

ערכת החילוץ (צילום: יח"צ)

אסונות ושריפות מתרחשים חדשות לבקרים, בארץ ובעולם, בבנייני רבי קומות – זו עובדה שככל שננקוט בפעולות בטיחותיות על מנת למנוע אותה, היא עדיין תתרחש. כאשר היא מתרחשת, נדרשים אמצעי סיוע וחילוץ מהקומות הגבוהות, ובעוד שהזמן הוא פקטור קריטי להצלה, לא תמיד כוחות האש מצליחים להופיע בשטח במסגרת הזמן הראויה. חברת 'סקיי-סיבר' פיתחה מוצר מיוחד שהופך את 'ההשתדלות' שלנו לאפקטיבית – מה שהופך זה למוצר חובה בכל דירה ומשרד הממוקמים בקומה גבוהה.

ובכן, מהו ה'סקיי–סיבר'? סקיי-סיבר (SkySaver) הוא מוצר הנותן מענה מושלם להיחלץ מבניינים באופן עצמאי, קל ונוח. הוא מוצר יחיד בעולם, צורתו כתיק גב ובתוכו מנגנון ייחודי CDD – Controlled Descent Device, המאפשר לבעליו פינוי עצמאי מבניין ללא תלות בכוחות לוחמי האש או כל גורם אחר.

'סקיי סיבר' מצויד ברתמות מיוחדות ואגרונומיות המעניקות יציבות, נוחות ועמידות רבה גם במשקל גבוה, תוך הפעלת כוחות דינאמיים וסטאטיים. בשל פשטות הפעלתו, השימוש בו אינו דורש אימון מוקדם.

'סקיי – סיבר' הינו פרי פיתוח ישראלי ובשל הקפדה על איכות ובטיחות הוא אף מיוצר בישראל, במפעלים המספקים ציוד חיוני לצה"ל. 'סקיי סיבר' אינו דורש תחזוקה שוטפת, אושר על-יד מכוני התקנים בישראל, ארה"ב, גרמניה ואנגליה, וכן זכה לתקן CE. כמו-כן, למוצר אחריות עד ל-7 שנים.

'סקיי סיבר' מיוצר בשלשה דגמים המותאמים לבניינים בגבהים של בין 4 ל-26 קומות, ומשקלם 10-12 ק"ג. המוצר מסוגל לשאת אדם במשקל עד 135 ק"ג.

ה'סקיי סיבר' חולל מהפכה אדירה בתחום הבטיחות בעולם ובתוך שנה אחת הצליח להימכר בקרב למעלה מ-40 מדינות. לפרטים נוספים: www.skysaver.com.

להזמנות - טל': 02-6631060

מייל: info@skysaver.com

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר