הטעם של הטבע

חוזרים לשגרה עם מי עדן

הסתיו הגיע והחיים שבו למסלולם הרגיל והשגרתי, ב'מי עדן' מזכירים כי גם כאשר לא חם בחוץ חשוב מאוד להקפיד על שתיית מים טבעיים, טעימים ובריאים במהלך כל שעות היום (צרכנות, שיווקי)

בקבוק מי עדן (צילום: יחצ)

מדוע חשוב לשתות דווקא מים מינרלים? כיום כ-80% ממי הברז בישראל מקורם בהתפלה. בתהליך ההתפלה מוצאים מהם מינרלים חשובים לבריאות הגוף ובראשם מגנזיום, המעורב בלמעלה מ-300 תהליכים חשובים בגוף.
מנגד, מים מינרלים טבעיים, הינם מוצר טבעי, אשר אינו כולל תוספות, המים בעלי הרכב מינרלי קבוע ויציב וממקור מים קבוע וידוע, נארזים ישירות, ללא מגע יד אדם, ומגיעים לצרכן בהרכבם הטבעי. המים מבוקבקים ללא גריעת מינרליים וללא כל תוספות.

את בקבוקי המים המשפחתיים והאישיים של מי עדן ניתן למצוא באלפי נקודות ברחבי הארץ. מי עדן מאמינה ששמירה על אורח חיים בריא מלווה אותנו לאורך כל שעות היממה , בכל גיל ובכל מקום. לכן, מי עדן מעמידה לרשות לקוחותיה את מגוון רחב ביותר של בקבוקי מים בגדלים שונים במארזים משפחתיים או אישיים הנוחים לשימוש, בבית, בעבודה, בביה"ס או בגן, למי עדן יש את הפתרון המושלם המאפשר לכם ליהנות תמיד מהטעם הנהדר של המים המינרליים הטבעיים של מי עדן.

ועכשיו במבצע מיוחד, מצטרפים למי עדן למסלולי כדי המים שבמבצע עד לתאריך כ"ב בחשוון תשע"ט (31.10.18) נהנים ממים מינרלים טבעיים וטעימים בבית או במשרד וגם ומקבלים כרטיס DREAM CARD בשווי 200 ₪ מתנה!

לפרטים נוספים כנסו לכאן

לרוויה

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר