מוצר צריכה בסיסי

איך לבחור בלנדר? המדריך השלם

בלנדר יכול לשמש אותנו למטרות רבות ובין היתר: ריסוק מזון לתינוקות, הכנת שיקים, קוקטיילים ומשקאות מסוגים שונים, הכנה של ממרחים ותערובות למאכלים, ורשימת המטרות עודנה ארוכה.

ByPost בשיתוף כיכר | כיכר השבת |
מעבד מזון - אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

איך לבחור בלנדר?

בלנדר יכול לשמש אותנו למטרות רבות ובין היתר: ריסוק מזון לתינוקות, הכנת שיקים, קוקטיילים ומשקאות מסוגים שונים, הכנה של ממרחים ותערובות למאכלים, ורשימת המטרות עודנה ארוכה.


כל מי שתר אחר בלנדר, עתיד לגלות אפשרויות רבות הנבדלות אלו מאלו: באיכות, בנראות, בגודל ובדרך בה הם פועלות – כאשר המטרה תהיה לבחור בבלנדר, אשר יענה על מלוא הדרישות ועל השימושים אותם מייעדים עבור הבלנדר – וזאת כמובן, על הצד הטוב ביותר.
אומרים ש"ידע הוא כוח" אז להלן מידע שימושי לגבי בלנדרים, אשר בכוחו לסייע בביצוע בבחירת בלנדר אשר יענה בצורה הטובה ביותר על הדרישות והצרכים.

סוגי בלנדרים
ישנם סוגים שונים של בלנדרים, כאשר ההבדלים ביניהם יבואו לידי ביטוי בצורת השימוש של הבלנדר – לדוגמא, בלנדר מוט, לעומת בלנדר עם כד זכוכית, והמטרה עבורו הם מיועדים – בלנדרים לתינוקות, בלנדרים לספורטאים, בלנדרים לשייקים וכדומה.
כמובן, שגם הגדלים, ההספק, סוג המיכל והעיצוב, יהיו נבדלים אלו מאלו, ולכן, בטרם בחירת הבלנדר, חשוב לנסות ולהיחשף לכמה שיותר סוגים, על מנת לבחור בסופו של דבר את הבלנדר אשר יענה על הדרישות והצרכים בצורה הטובה ביותר.

סוגי מיכלים
ההבדלים בין המיכלים של הבלנדרים השונים באים לידי ביטוי במספר פרמטרים: קיבולת המיכל – יכולה לנוע בין חצי ליטר ל-2.5 ליטר, העיצוב, הצורה – יכולה להיות לדוגמא נמוכה ורחבה, או גבוהה וצרה יותר וסוג החומר.
אם אתם זקוקים לבלנדר לבית, ואתם מייעדים לו שימושים מגוונים, ההמלצה היא לבחור במיכל שהקיבולת שלו היא מינימום 1.5 ליטר – יש לקחת בחשבון, שהקיבולת תשפיע בדרך כלל גם על ההספק – ככל שהקיבולת גבוהה יותר, גם ההספק יהיה גדול יותר, מה שיהפוך את הבלנדר להיות מתאים למגוון רחב של שימושים שונים.

הספק
הספק מעיד למעשה על העוצמה של פעולת הבלנדר, כאשר נתון זה יאפשר לנו להבין אם הבלנדר אכן מתאים לשימושים עבורם אנו מייעדים אותו – לדוגמא, טחינה של קרח או חומרים קשים אחרים.
אם הבלנדר אמור לשמש אותנו לחומרים קשים, ההמלצה היא לבחור בלנדר עם הספק של מעל לחמש מאות ואט. לעומת זאת, אם אנו מייעדים אותו אך ורק למזון רך גם הספק של שלוש מאות ואט יכול לענות על דרישותינו – יחד עם זאת, יש לקחת בחשבון שגם אם אנו מייעדים את הבלנדר לחומרים רכים, עדיין יכול לעלות פה ושם צורך לכתישת חומרים קשים, ולכן, ההמלצה תהיה לבחור בבלנדר עם הספק גבוה.

טווחי מחירים
טווח המחירים של בלנדרים הינו רחב במיוחד, ויכול להתחיל במאה שקלים או מעט יותר, ולהגיע למאות רבות של שקלים.
ההמלצה היא לא למהר ולהתפתות בהכרח בלנדר שמחירו נמוך במיוחד, אלא לשים דגש גם על הפרמטרים האחרים אשר יעידו על איכות הבלנדר ועל מידת התאמתו לדרישותינו.

לפרטים ורכישה היכנסו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר