9 טעויות נפוצות שרופא העור שלכם רוצה שתפסיקו לעשות

מספר רופאי עור מומחים מספרים לנו אילו 9 חטאים אנו עושים עם העור שלנו, בלי משים, שגורמים להם לחלחלה. אחד מהם הוא קילוף גלדי עור. כן, אנו יודעים שזה נעים, אך מזיק. חבל (בריאות)

מאמע | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

האתר "Pure Wow" תשאל מספר רופאי עור מומחים מהם הדברים שגורמים להם להתכווץ כשהם רואים שמטופלים שלהם עושים. הנה, תשע עבירות נפוצות (זכרו זאת לפני הביקור הבא שלכם).

1. "כאשר הן לא מאמינות לי כשאני אומר להן שהמוצרים היקרים שאיתם הן משתמשות הם רק מרשימים, אך אינם באמת איכותיים (והן מסרבות להפסיק להשתמש בהם.)" - ד"ר Dhaval Bhanusali, מנתח פלסטי ורופא עור ממיאמי, פלורידה.

2. "מגיעות לבדיקת עור הפנים כשהם מכוסים בשכבות רבות של איפור." - ד"ר Rachel Careccia מטמפה, פלורידה.

3. "כאשר מטופלת פוקדת מיטות שיזוף לעיתים קרובות וקובעת פגישות איתי עבור קבלת טיפולי אנטי אייג'ינג. מיטות שיזוף מגדילות את הסיכון לחלות בסרטן העור, ומעבר לכך, הן מאיצות הזדקנות, לא משנה איזה טיפולי קוסמטי אתן עושות." - ד"ר לורן לוי, דרמטולוגית מניו יורק.

4. "כאשר הן באות לטיפול לייזר עם שיזוף. זה יכול לסכן את התוצאות במקרים מסוימים." - ד"ר אבני שאה, דרמטולוג מניו ג'רזי.

5. "לא מורחות קרם הגנה מפני שהן 'אף פעם לא יוצאות לשמש'". אם תצאו מהבית שלכן, אתן כבר בחוץ בשמש" - ד"ר ריי חמידי מקליפורניה.

6. "כאשר הם לא לגמרי חושפים את ההיסטוריה הרפואית שלהם או טיפולים קודמים שעברו. ההיסטוריה הרפואית שלכם חשובה ולה תפקיד משמעותי באפשרויות הטיפול, אשר עשויות להיות מוצעות לכם, אז כדאי להיות אמיתיים עם הרופא שלכם. (נשים יקרות, אנו יכולים לראות כי הזרקתן בוטוקס וצלקות הן אינדיקציה ברורה שעברתן ניתוח.)" - ד"ר ברוק ג'קסון, רופא עור מצפון קרוליינה.

7. "כאשר חולים משתמשים באלכוהול על פריחה. הוא מייבש את האזור וגורם לגירוי יתר. כמו כן, כאשר הם מקלפים את גלדי העור שלהם." - ד"ר Ritu Saini, דרמטולוג מניו יורק.

8. "כאשר הם שמים מי חמצן על חתכים פתוחים ופצעים כירורגיים. זה בעצם פוגע בריפוי הפצע הנכון ויכול להשאיר צלקת ממושכת." - ד"ר דנילו דל קאמפו משיקגו.

9. "כאשר חולים אינם משתמשים בתרופות המרשם שלהם. לדוגמה, אני תמיד אומר לחולי האקנה שלי כי המצב על פניהם לא ישתנה אם הם לא יטלו את תרופות המרשם שלהם. כאשר אני מציג להם את זה בצורה כזאת, הם קולטים את המצב." - ד"ר מריאנה אטאנסובסקי ממישיגן.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית