הקטר של מגהצי הקיטור עשה את דרכו מאיטליה לישראל!

גיהוץ מקצועי בבית – מגהץ קיטור שעושה בבית הפרטי עבודה כמו בניקוי יבש, מכבסות ומתפרות • דּוד מקצועי עשוי נחושת או אלומיניום הדוחים אבנית וחסכוניים בחשמל • גוף חימום שלא בא במגע עם מים – מונע מראש בעיות אבנית וקורוזיה וצורך בטיפול טכנאי כ"תחזוקה שוטפת" הרווחת במגהצי קיטור רגילים • סוליה מקצועית עשויה יציקה אלומיניום אחת והספק קיטור ארוך ויבש לתוצאה מושלמת (צרכנות, שיווקי)

המגהץ של מקיליני - איכות איטלקית (צילום: יח"צ)

חוויה חלקה
גיהוץ ביתי – מטלה או הנאה? – תלוי לא רק את מי שואלים, אלא בעיקר באיזה מגהץ מגהצים. מי שכבר הספיקה להכיר את "הקטר של מגהצי הקיטור" מבית מיקליני האיטלקי, יודעת שגיהוץ יכול להיות מהיר, יעיל וחלק בהרבה. גם אם בעבר היו עננות של עצלות מעל המלאכה, היא הפכה להיות חווייתית בזכותו.

בית היוצר
זה קורה בעיר פיזרו שבאיטליה. במפעל בוטיק, מקצועי, ממוקד וחכם, מרכיבים בעבודה שרובה עבודת אומן ידנית, כולל חיווט ידני, את המגהצים שקנו להם מוניטין כטובים בעולם. ולא לחינם. זה מתחיל בחומרים המרכיבים את הכלי: נחושת טבעית, שהיא מוליך החום הטוב בטבע, אלומיניום טהור ופלדת אל-חלד.

ההבדל בין מגהץ מקצועי למגהץ ביתי
מגהץ מקצועי בנוי בצורה שתהיה לו היכולת לעבודה יום יומית רציפה, למשך זמן רב, היות ואמורים להתפרנס ממנו. בשונה ממגהץ ביתי רגיל שיודע לעבוד כמה שעות בשבוע 2-3 שנים, מגהץ מקצועי, יודע לעבוד 9 שעות ביום, 5/6 ימים בשבוע, ולהאריך ימים עשרות שנים.

התכונה המובהקת ביותר של מגהץ מקצועי היא העמידות שלו, יכולתו למנוע תקלות ולהתגבר עליהן בקלות. מגהצי מיקליני הינם השילוב הטוב ביותר של מגהצים מקצועיים, חזקים ועמידים, וכאלו המותאמים לשימוש בבית.

בלי "טיפול תקופתי" של טכנאי
האבנית היא גורם תקלות מספר 1 בכל הקשור למגהצי קיטור. במים של ארצנו (כך גם באיטליה) ישנו ריכוז גבוה של אבן. בלי מים אין קיטור והמים הורסים בהדרגה ובשיטתיות את הכלי ומוציאים אותו מכלל פעולה.

כן, זה הסיוט המתמשך של כל עקרת בית, שבמקום לשאת את המגהץ אל "קרש הגיהוץ", היא נאלצת לקחת אותו אל הטכנאי ל"טיפול תקופתי". האבנית והקורוזיה ההורסות את המגהצים הרגילים, אפילו היקרים שבהם, הופכות את השימוש בהם לתלוי-טכנאי בצורה קבועה. אין סיוט גדול מזה. המגהץ של מיקליני מסכל את ההרס הזה מראש.

החומרים ותהליך הייצור של מגהצי קיטור מיקליני כוונו במיוחד לנטרל את היכולת של האבנית לגרום נזק לכלים. אחד מסודות הייצור של מגהצי מיקליני הוא בכך שגוף החימום של המגהץ אינו בא במגע עם מים. גוף החימום אינו ממוקם בתוך הדוּד, אלא חיצוני לו, ובכך נמנעת היווצרות אבנית שבהדרגה מפחיתה את אפקטיביות גוף החימום ובסופו של דבר סודקת אותו.

יתרון נוסף בגלל מבנה ייחודי זה, היא האפשרות למלא את הדוד מיד כאשר נגמרו המים, בלי לסכן את גוף החימום. בנוסף, הדוּד עשוי נחושת או אלומיניום שני חומרים שדוחים אבנית ומונעים אפשרות שהאבן תידבק לדפנות ותפחית את היעילות בייצור הקיטור. הטכנולוגיה המיוחדת של "קיטור יבש" מונעת אף היא מהאבן שבדוּד לעלות במעברי הקיטור ולסתום את פתחי היציאה.

הסוליה שעליה דורך המגהץ
מבחוץ נראים כל מגהצי הקיטור דומים להפליא. אבל את ההבדל אפשר לראות רק אם מביטים פנימה. אל קרבו וכרעיו של המגהץ. במגהץ רגיל, יש בהיקף הסוליה חללים ריקים שלא מוליכים חום, ולכן פיזור החום אינו שווה ומאוזן על כל הסוליה. הוא מיוצר עם חיבורים מוברגים, המועדים להיות מותקפים בחלודה, בין החיבורים חומר איטום ובידוד שמטבע הדברים מתכלה במגע חום ולחות. יש בסוליה מבוך אידוי והמרה קטן, היא עשויה מחומר שמכיל פחות מ- 70% אלומיניום. התוצאה: קיטור לח, דליפת מים לבגד ופיזור לא מאוזן של החום.

מה אכפת לי שהקיטור לח? פשוט מאוד: אחרי הגיהוץ תולים את הבגד בארון, כשהוא מתייבש לפעמים הקמטים חוזרים, ולפעמים הלחות יכולה לספוג לכלוך וללחלח בגדים אחרים בארון.

סוליית מגהץ של מיקליני בנויה אחרת לגמרי. היא עשויה יחידה אחת של יציקה(!)9. אין הברגות ואין ברגים. אין חומרי איטום או בידוד. מבוך האידוי וההמרה גדול ואפקטיבי למעלה מ-30 תאי ייבוש לאדים. לסוליה משקל הולם לפי התקן, 1.6 ק"ג. המגהץ מפיק קיטור יבש בלי דליפת מים לבגד ומעניק פיזור המקצועי מאוזן ושווה של החום על פני הסוליה.

עמידות ואיכות איטלקית באחריות
בעוד מגהצים רגילים בנויים עם ידית פלסטיק, למיקליני - ידית ברזל. מה שמעניק יותר עמידות במקרה חבלה או נפילה. גם הצינור להולכת הקיטור מהדוד ליחידת הגיהוץ מעובה ומחוזק, לאורך ימים של הכלי, שנות שירות ארוכות ומניעת בלאי.

אין בכל המגהץ שום חומר זול או מיובא מסין ומקומות אחרים בעולם. כל הרכיבים הם 100% מתוצרת איטליה, והעבודה כולה במפעל האיטלקי, בעל מוניטין של למעלה מ- 25 שנה. לכן "מיקליני" כה בטוח בעצמו להעניק אחריות של 7 שנים.

היבואן - מומחה ישראלי למגהצים
מי שמכיר את תחום הגיהוץ ומומחה למגהצי קיטור בישראל, הוא יבואן מוצרי חשמל, המצוי בתחום מגהצי הקיטור בארץ מזה שנים רבות, ומכיר את כל הסוגים על מגרעותיהם ויתרונותיהם. למודי ניסיון מבעיותיהם של מגהצי הקיטור הקיימים בשוק הישראלי, חרשו את העולם ובעיקר את מרכז מגהצי הקיטור המקצועיים בעולם- איטליה, עד שהגיעו אל מפעל הבוטיק האיכותי בתחום, המפעל של מיקליני סימון, שהוא המנכ"ל והבעלים של "מיקליני", שם פגשו את הקטר של מגהצי הקיטור. ומכאן, הדרך להביאם ארצה, הייתה קצרה ומבטיחה.

מספיק רק לנסות...
ומה שעוד גילה היבואן בארץ, הוא דבר מרתק: שמי שניסה את המוצר, נשבה בקסמו ולא מוכן לוותר עליו. הוא מגלה פתאום שב"וויש אחד", בהעברה בודדת של הכלי על הבגד נעשה גיהוץ חלק שבמגהצים רגילים צריכים לעבוד הלוך ושוב, הלוך ושוב, עד לתוצאה המבוקשת, אם בכלל תושג. לכן, ההצעה לעקרת הבית, הוא רק לנסות את המכשיר. כי אלו שכבר ניסו - לא יכולות להיפרד ממגהץ הקיטור המקצועי של מיקליני. קטר כבר אמרנו?

את סדרת המגהצים של מיקליני ניתן להשיג בחנויות החשמל המובחרות

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר