"חברות קמע": למה את צריכה כאלה בחיים שלך?

יצירת חברויות חדשות כאשר אנו בוגרות וכבר עברנו את שלב התיכון, היא לא קלה, אז במקום לנסות באופן נואש לתחזק קשרים מן העבר, עברו ל"חברת קמע". מה זה בעצם ואיך רוכשים אחת כזו? (תרבות)

מאמע | כיכר השבת |
(צילום: Unsplash)

אין זה סוד כי יצירת חברות חדשות כאשר אנו מתבגרות (בחינניות) היא לא פשוטה, אבל במקום לשים את כל המשקל והלחץ על עצמנו בתחזוק כמה שיותר קשרים מן העבר או לנהל שיחת חולין עם האמא של החבר של בננו במגרש המשחקים, באופן מביך, נסו את זה: "חבר קמע".

רגע, מהו "חבר קמע"? חברת קמע היא בעצם ידידה של חברה, שכבר שמעתן עליה, אבל מעולם לא פגשתן אותה, אז אתן הוגות תוכנית לכלול אותה במפגש עתידי, בו תהיה לכן הזדמנות להתערבב עם נשים חדשות.

לדוגמה, את וחברתך יעל קובעות לצאת לשתות קפה ביחד. אם יעל מביאה איתה את דינה ממעגל חברתי אחר ואת מכירה להן את הקולגה שלך לעבודה, חנה, הרחבת פתאום את המעגל החברתי שלך והגדלת את הסיכוי של כולן ליצירת חברויות חדשות.

נכון, זה עלול להיות מביך לעתים, אבל לא נורא. אף נזק רציני לא נגרם. אתן יכולות להמשיך הלאה עם החיים שלכן בידיעה שעשיתן את שלכן ועשיתן ניסיון ליצור כמה שידוכי חברות פוטנציאליים.

ובמקרה הטוב ביותר? אתן מסיימות את המפגש עם מספר טלפון חדש ועם אפשרות לידידות חדשה, אבל אחת שכבר אושרה על ידי מישהי שאתן מכירות ונותנות בה אמון.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית