הכובעים שאת חייבת לחבוש בחורף הקרוב

רייצ'ל, המותג שכל חובשת כיסוי ראש עם זיקה לאופנה מכירה, עם קולקציית כיסויי ראש בדוגמת בארטים המגיעים אלינו ישירות מפריז וכובעי שוליים מחממים ושיקיים (אופנה)

רחלי ביטון | כיכר השבת |
(צילום: רייצ'ל)

העונה הפייבוריטית עליי היא חורף. זו שנותנת לי את האפשרות לכסות את ראשי עם סיבה ובלי להרגיש מעט קושי.

אני מוצאת שדווקא בחורף קהל הלקוחות שלי הולך, גדל ונעשה צבעוני ומגוון יותר, ואם כבר חורף וקר וצריך לחבוש משהו מחמם על הראש, אז למה שלא יהיה בסטייל?

את הנסיעה האחרונה שלי לצרפת בחרתי להקדיש לטובת הכובעים המיוחדים שלנו ואם לדייק, לטובת הבארט, הלא הוא ה-כובע, בה' הידיעה, של הצרפתיות. מעין סמל סטטוס וסימן היכר. הן גם מאייתות בארט בצורה קצת שונה מאיתנו ולבארט המסורתי יש מקום של כבוד. הוא נלבש במספר סגנונות ומעניק מראה אירופאי מוקפד במיוחד.

בצרפת אני נהנית לראות אותו מככב על ראשיהן של הנשים, צעירות כבוגרות. הן יודעות להטות אותו הצידה בצורה מסוימת שמשווה לו לוק קליל ומרשים.

את אותו הבארט בדיוק לקחתי לעולם שלי ונתתי לו מקום של כבוד בקולקציה האחרונה, עם דגש על כיסוי ראש מלא.
הוא קיבל שדרוג בצורת פונפונים ותוספות למיניהן שהעשירו אותו ונתנו לו את החותם של "רייצ'ל".

עם איכות לא ניתן להתווכח ואכן את טיב הבארטים שאני מייבאת מצרפת ניתן להבין רק כשנוגעים בהם.

שואלות אותי נשים רבות איך נכון לחבוש בארט.

אני נגד "בובו" מתחת לבארט. הוא מאבד את צורתו הטבעית, זו שאמורה לתת מסגרת לפנים. עם זאת, אני עדיין בעד לתת לו נפח עדין למטה על מנת ליצור מראה עומד ולא נפול. הטיפ שלי אליכן הוא ללפף מטפחת פשוטה מסביב שיוצרת מעין גובה ומסגרת, ללא נפח אחורי.

את הפטנט הזה למדתי מנשים חסידיות שהן מומחיות גדולות לענייני בארטים. הן מניחות בארט מעל בארט ומקבלות מראה עגול, עמיד ויפה.

גם כובעי השוליים -הפדורה, קיבלו אצלי העונה מקום של כבוד. הם מגיעים בצורת מגבעת עשויה מלבד, בכמה צבעים וניתנים לחבישה כחצי כיסוי או ככיסוי שלם, סגנון שבזמן האחרון תפס תאוצה ונראה יותר ויותר במחוזותינו.

בגדול, כל שינוי וחידוש שאני מצליחה לשים עליו את היד ולגייר אותו לכדי כיסוי ראש מלא הוא גאוני בעיניי כי כשאני מטיילת ברחבי אירופה אני רואה נשים שמכסות את ראשן באופן תדיר, ללא קשר ללאום או דת מסוימת, רק כי זה יפה, נשי ואצילי ואם אפשר לקבל חיזוקים, אני תמיד בעד.

המוטו שלי הוא לגרום לך לאהוב את עצמך בכיסוי ראש, לאהוב את הבחירה שלך וליהנות ממנה ולכן אני מחפשת השראות ורעיונות באופן תמידי, ע"מ להביא אליכן את הסחורה המשובחת ביותר, זו שתתאים, תחמיא ותקצור מחמאות.

אני מזמינה אותך לבוא לבקר בחנות בירושלים בכתובת: רחוב יפו 70, מרכז העיר. טל': 02-6528227.
או לאתר שלי: Rachel.org.il.
מובטחת לך חוויה נעימה ואישית.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית