פתחו את הראש: עניבות פרפר הן הדבר הבא

אכן קשה להאמין כי בעולם שטען לפני שנים ספורות שמדובר באביזר המתאים לחנונים בלבד, בימינו אנו, עניבות הפפיון הן פריט אופנתי ביותר ובעיקר נוח (MENׂ)

שרי ברינר שיפמן | כיכר השבת |
(צילום: Clem Onojeghuo on Unsplash)

בעבר שויכו עניבות הפרפר לחנונים והיפסטרים בלבד, אך בימינו אנו, לעניבת הפפיון המודרנית יש מראה אופנתי ומסוגנן, ועוד כמה יתרונות אחרים, חשובים לא פחות.

הקולקציות המוצעות לקהל הרחב ברשתות האופנה מציעות עניבות פרפר ממשי מסורתי, מכותנה ועוד וישנן כאלה הנרכשות כשהן מוכנות לעניבה ואינן מצריכות עבודה רבה בקשירתן. אז הנה כל הסיבות למה כדאי לכם להצטייד באחת כזו:

1. הגודל לא משנה

בדרך כלל הבחירה בעניבה תלויה בכללי לבוש: עניבה רחבה תלויה בחליפה ובמבנה הגוף שלכם. במקרה של עניבת פפיון, שום דבר לא יגביל את הבחירה שלכם. בנוסף, אתם יכולים לבחור בין משי, כותנה, קטיפה, קורדרוי או עור, כאמור.

2. תראו חכמים

רשימה של עונבי עניבת פרפר מורכבת מאקדמאים, מהנדסים, יזמים, מדענים, מנהיגים פוליטיים וסופרים. וינסטון צ'רצ'יל, אלברט איינשטיין, אברהם לינקולן, תומס אדיסון ומארק טוויין קשרו עניבה בסגנון זה. האם הם ענבו עניבות פפיון בגלל שהיו גאונים או שמא היו גאונים כי הם ענבו עניבות פרפר? זו שאלה שראוי לחקור.

3. חשוב לגוון

מגוון של אביזרים בארון הבגדים מאפשר לכם לא להיראות כמו הבחור הזה שתמיד נראה אותו הדבר. עניבות פרפר מהוות דרך פשוטה להראות עצמאות תוך שמירה על המגבלות של עבודה או בגד רשמי. הן יכולות גם לרומם את הסגנון שלכם ולהפוך את החיים לחגיגה.

4. עניבות פפיון לא מפריעות בדרך

הן לא נתפסות במקרר או בדלת המכונית, לא תופסות משב רוח ומכות בפניו של חברכם בזמן שיחה וגורמות לכם למבוכה.

5. אין צורך לבזבז זמן על קשירה

יש דברים שנראים טוב עד שאתם מגלים שהם לא מעשיים או אפילו מעצבנים ולא נוחים. בעניבות פרפר, לא תבלו יותר מ-10 שניות כדי לקשור ולהדק אותן. יתר על כן, הן באמת קלות, כך שלא תרגישו אותן על הצוואר שלכם.

6. לא מתכסות ברוטב במהלך ארוחת צהריים

עניבות משי אינן ניתנות לכביסה כך שאם הן יתלכלכו, תאלצו לשלוח אותן לניקוי יבש, אשר עשוי להיות יקר או שהוא עלול להרוס את העניבה המהודרת שלכם. כאשר אתם עונבים עניבת פפיון, אתם לא צריכים להגן עליה מהזמנה של כנפי עוף שבדיוק ביצעתם למשרד.

7. אנשים תמיד יזכרו את הבחור בעניבת הפפיון

עניבות הפרפר יפרידו אתכם מכל שאר "הבחורים בעניבה" שנמצאים בחדר. גברים בעניבות פפיון לא רק מבדילים עצמם משאר הקהל, אלא גם מושכים את העין לפנים ומאפשרים לאנשים לזכור את האדם שהתהדר בה. עניבת הפרפר תתן מראה של ג'נטלמן. לא כולם מוכנים לקחת את הסיכון של עניבת פפיון, אבל מי שכן, יזכר לטוב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר