עדיין לא בטוחה מה זה בדיוק סרום? זה בסדר, הנה התשובה

בסיבוב הקניות האחרון שערכת בחנות הפארם שבפאתי העיר, דיילת היופי הטרחנית שידלה אותך לרכוש סרום. היא הבטיחה שהוא יעשה פלאים לעורך ואת עדיין תוהה איך בדיוק. הנה התשובה (יופי)

מאמע | כיכר השבת |
(צילום: Antonin FELS on Unsplash)

סביר להניח שיש לכן במגירת הטיפוח בקבוק סרום (או שניים, או שלושה) ששוכבים להם מיותמים לאחר שדיילות היופי בחנויות הפארם הפזורות ברחבי העיר שידלו אתכן לרכוש, ללא הרף.

אבל האם אתן באמת יודעות מה הוא עושה, למה הוא טוב? קרוב לוודאי שלא והכל בסדר, קחו נשימה עמוקה.

בואו נבין, אחת ולתמיד, במה בדיוק מדובר, כדי שנוכל לנקות את הבלבול שנוצר לכן בראש.

מהו סרום? זהו מוצר טיפוח המיועד לשימוש לאחר ניקוי העור, אבל לפני הזנתו בלחות, שמתמקד במפגעים ספציפיים כמו אקנה, כתמים כהים והגוון הכללי של עור הפנים.

במה הוא שונה משמנים למיניהם? לסרום בדרך כלל יש ריכוז גבוה יותר של חומרים פעילים (כמו ויטמין C או חומצה גליקולית) והוא מורכב ממבנים מולקולריים קטנים יותר, כך שהוא יכול להיכנס עמוק יותר לתוך העור.

לעומת זאת, לשמנים וקרמים למיניהם יש מבנים מולקולריים גדולים יותר ש"יושבים" על החלק העליון של העור (ולכן הם מומלצים לשימוש בשלב האחרון של שגרת טיפוח עור הפנים שלכן, כדי לאטום לחות ולשמור את כל הדברים הטובים שאתן משתמשות בהן מהתפוגגות).

כל זה נשמע נהדר, אבל האם אנו באמת זקוקות לסרום בחיינו? ובכן, רק אתן יכולות לענות על השאלה, אבל אנחנו אומרות את זה: אם אתן לא רואות תוצאות טובות במשטר הטיפוח הנוכחי שלכן, או מרגישות כאילו אתן יכולות להיעזר בדחיפה קטנה (של לחות, זוהר, או כל האמור לעיל), היינו ממליצות לנסות את זה.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית