7 דרכים לחזק את הציפורניים, בתוך 30 יום

יותר מדי לק ג'ל והציפורניים שלכן נחלשות ונשברות. זה מתסכל, אנחנו יודעות. (במיוחד כאשר החברה הטובה תמיד מתלוננת ששלה גדלות מהר מדי.) אז הנה 7 שלבים לגדל ציפורניים יפות ובריאות (יופי)

(צילום: שאטרסטוק)

נסו ככל שתוכלו, יותר מדי לק ג'ל והציפורניים שלכן נחלשות ונשברות. זה מתסכל, אנחנו יודעות. (במיוחד כאשר החברה הטובה שלכן תמיד מתלוננת ששלה גדלות מהר מדי.)

אז הנה, כמה עצות בדוקות ומנוסות שיסייעו לכן לגרום לציפורניים השבריריות שלכן להיות ארוכות וחזקות יותר, בתוך חודש:

מדי בוקר: השתמשו בסרום ציפורניים טיפולי

הסרום מכיל ביוטין (אשר מסייע לחזק ציפורניים חלשות, תוך שמירה על העור שלכן בריא).

עסו מעט על ציפורניים חשופות, פעם אחת ביום.

מדי אחר צהריים: מרחו שמן לציפורן

שמרו בקבוק שמן על השולחן שלכן במקום העבודה, כתזכורת חזותית לשים קצת, בין פגישה לפגישה (או כאשר אתן בודקות את הפיד בפייסבוק ללא מחשבה, במהלך ארוחת הצהריים).

מדי לילה: משחו קרם כלשהו

היצמדו לנוסחה איכותית באמת שתחדור לתוך העור סביב הציפורניים שלכן, גם, שכן רובנו נוטות פשוט ליישם את זה על הידיים שלנו ולא מעניקות מספיק תשומת לב לציפורניים שלנו.

ציפורניים יבשות מתקלפות ונוטות להיות שבירות, ואילו אלה בעלות הלחות נשארות חלקות ומבריקות.

מדי סוף שבוע: העבירו אותן לצורה עגולה

ציפורניים מחודדות או קצוות מרובעים נוטים יותר להיתפס בדברים ולהישבר. קצוות מעוגלים ומעוקלים מעט הם הימור בטוח הרבה יותר (ויש להם בונוס נוסף של הפיכת מראה הציפורניים שלכן לארוכות יותר).

תמיד: עטו כפפות בביצוע מטלות

חשיפה מתמדת למים קשים וחומרי ניקוי (כמו סבון הכלים שלכן) יכולה להיות מקור לייבוש. למרבה המזל, התיקון הוא פשוט: לעטות זוג כפפות גומי תמיד ואחר כך להחיל קרם ידיים.

אל תשכחו: להשתמש במסיר לק טבעי

חפשו משהו ללא אצטון בתוכו. נקודות בונוס יבואו בדמות אם יש לו גם שמנים בתוכו. סביר להניח שתצטרכו לעבוד קצת יותר כדי להיפטר מהלק על הציפורניים, אך זה הרבה יותר טוב עבורן.

בינתיים: מרחו לק ניטרלי

בעוד הציפורניים שלכן צומחות החוצה, לכו על גוון אטום בסגנון שמנת שדומה לצבע העור שלכן (או גוון אחד בהיר יותר). זה יגרום לציפורניים שלכן להיראות יותר טוב בתקופת הבין לבין. בהמשך, אתן תהיו מוכנות לגוונים נועזים יותר.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית