כלורופיל: התוספת המוכחת שמסייעת לעור פנים קורן

ידוענית הוליוודית סיפרה כי אם היא מרגישה פצעונים חדשים שעומדים לצוץ על פניה, היא מוסיפה כמה טיפות של כלורופיל למים שלה כדי לשמור על גוון עור נאות וכדאי גם לכן לנסות (יופי)

מאמע | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

מסתבר, כי עור קורן לא בא רק משתיית כמויות מים רבות ואימוני כושר תכופים (אם כי השניים בהחלט עוזרים). שמועה הוגנבה לאוזנינו כי שתיית טיפות כלורופיל בכל בוקר גם נותנת בוסט בעניין.

מהו כלורופיל, אתן שואלות? הצורה הנוזלית של אנרגיית השמש.

ידוענית הוליוודית סיפרה למגזין "הארפר'ס בזאר" מבריטניה כי אם היא מרגישה פצעונים חדשים שעומדים לצוץ על פניה, היא מוסיפה כמה טיפות של כלורופיל למים שלה כדי לשמור על גוון עור נאות.

שיעור מדעי מהיר: בחיי הצומח, כלורופיל לוכד את אור השמש ומסייע בפוטוסינתזה. בחיי אדם, הוא עוזר באופן פנימי לטהר את הגוף ולספק חמצן לעור כך שהוא יראה וירגיש חלק.

כלורופיל הוא מקור אנרגיה המופעל על ידי צמחים, אשר מתגאה בשלל הטבות בריאותיות. מחקר שנערך באוניברסיטת לונד בשוודיה קבע כי אנשים שלקחו תוספת של קרום צמח ירוק (כמו כלורופיל) על בסיס יומי, איבדו משקל רב יותר מאשר קבוצה שלא לקחה את התוסף.

מעבר לירידה במשקל, מחקר שפורסם בכתב העת,"Clinical and Investigational Dermatology" מצא כי מריחת ג'ל המכיל כלורופילין (נגזרת של כלורופיל) על העור מפחיתה סימני הזדקנות הנגרמים על ידי חשיפה לשמש.

כדי לקצור את היתרונות הירוקים האלה, תוכלו לקנות כלורופיל מרוכז באתר "אמזון" ולהוסיף את התמיסה למי השתיה שלכם.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית