ריבלין ניסה לשכנע את ה'לא מצביעים'

נשיא המדינה ראובן ריבלין נפגש אמש עם כמאה אנשים, שהצהירו כי אין בכוונתם ללכת לקלפי ביום הבחירות ולהצביע, וניסה להבהיר להם את חשיבות המשחק הדמוקרטי (בחירות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(פלאש90)

פחות משבוע לבחירות, ועדיין שנם לא מעט מאזרחי המדינה שמתלבטים לאיזו מפלגה להצביע ולא מעט מהם שוקלים כלל לא ללכת לקלפי. בניסיון לגרום לחלקם לגבש דעה, נפגש איתם אמש (שלישי), נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין בלשכתו בירושלים.

מדובר בלמעלה ממאה אזרחים, שהצהירו בדף הפייסבוק שלהם כי אין בכוונתם לממש את זכותם הדמוקרטית לצאת ולהצביע. לטענת רובם, כל המפלגות מבטיחות קודם הבחירות הבטחות רבות, אך בפועל הן לא עושות כלום בהגיעם לכנסת.

המפגש (צילום: קובי גדעון - לע"מ)

הנשיא שניסה להחזיר להם את האמון במחוקקים אמר להם: "אני מבין שהיום יש אזרחים רבים שמרגישים חוסר אמון במערכת הפוליטית, אני מבין את התחושות הקשות הללו, גם אם אני לא מזדהה עם כולן, קשה לומר שהן חסרות בסיס, ואולם יקירי, חשוב לי להגיד בצורה ברורה ביותר שהייאוש הוא אויב הדמוקרטיה. ייאוש מהדמוקרטיה פירושו שאת או אתה מפסיקים להאמין ביכולת שלכם להשפיע על סדר היום הציבורי".

הנשיא הוסיף כי מי שלא מצביע פוגע באנשים היקרים לו ביותר, והזהיר כי הייאוש מגביר את כוחן של קבוצות קיצוניות. הנשיא הוסיף והפציר בהם: "בחרו את הטוב ביותר עבורכם, את מי שעוסק במה שהכי חשוב לכם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר