יועצת נישואין: 4 דברים שלא כדאי להגיד לבעל אף פעם

את מגיעה הביתה לאחר יום ארוך וכמעט מועדת מהצעצועים של הפעוט שלכם הזרוקים במסדרון שבעלך לא טרח לאסוף. את רק רוצה לצרוח, אך יש דברים שגם בסערת רגשות עדיף לא להגיד (זוגיות)

מאמע | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

ישנת בלילה ארבע שעות בלבד, הגעת למקום העבודה, טבעת בניירת וכאשר את סוף סוף מגיעה הביתה לאחר היום שמרגיש כמו הארוך ביותר שחווית אי פעם, את כמעט מועדת עקב הצעצועים של הפעוט שלך שזרוקים במסדרון והוא לא טרח לאסוף.

במהלך הרגעים ה'נפלאים' האלה של חיים משותפים עם האחד והיחיד שלך, את רק רוצה פשוט לברוח ולהיעלם מהבית או פשוט לצרוח. שאנל דוקון, יועצת נישואין מוסמכת ומטפלת משפחתית מניו יורק, כבר היתה שם. היא נשואה עם בן צעיר והיא יודעת שזה לא תמיד קל להתמקד בתמונה הגדולה כאשר אירועים מלחיצים צצים ויש כל כך הרבה כאלו. הנה ארבעה דברים שהיא לעולם לא תגיד לבעלה, לא משנה כמה החיים מאתגרים:

"אתה אף פעם לא שוטף את הכלים"

"הסוד לגרום לבן הזוג שלכן לעשות את מה שאתן רוצות טמון בהימנעות מלומר 'תמיד' או 'לעולם לא'. מילים אלה מכלילות ומבטלות כל מאמץ שהאדם השני עשה. במקום זאת, כדאי לאמץ את המילה האהובה עלי: 'יותר'. כמו למשל, 'הייתי רוצה שתעזור יותר עם הכלים'. הצהרה זו מעניקה לשותף שלכן את היתרון של הספק ובאותה מידה גם תוביל התנהגות הרצויה שאתן מקוות לראות".

"אתה עצלן"

"בשניה שבעלי חוזר הביתה מהעבודה, הוא משליך את בגדי העבודה שלו ליד הדלת. זה משגע אותי לראות נעליים מושלכות וחולצות הנערמות על הכיסא ואף על פי שביקשתי ממנו 1,000 פעמים לאסוף את בגדיו המלוכלכים, אני נזהרת שלא לייחס את הרגלו לליקוי באופיו. כשאנחנו שופטות את אופי השותף שלנו באופן שלילי מעבר לשגיאות רגעיות, אנחנו נכנסות לסכנת הבוז".

"הכל באשמתך"

"כאשר אנו עוברות תקופות קשוחות או מרגישות שנעשה לנו עוול, זה קל מאד לרצות להעביר את האשמה לפרטנר שלנו. אבל ריפוי מערכת יחסים מתחיל כאשר אנו לוקחות אחריות על כל חלק - גדול או קטן - שתרמנו באופן אישי לבעיה. (נגיד, לקח לכן זמן לא מבוטל להתארגן לצאת מן הבית, מה שגרם לכם לאחר לחופה שהוא כה רצה לספיק להיות בה). כאשר אנחנו לא מוכנות להכיר בכך שהאדם האחר אינו אחראי לחלוטין לסכסוך, אנו עומדות על סף הפיוס".

"אולי אנחנו צריכים להתגרש"

"חיי נישואין יכולים להיות קשים ויש ימים שבהם זה מרגיש כמו עבודה יותר מאשר הנאה. אבל לא משנה כמה זה קשה, אני מקפידה לא להזכיר את המילה המתחילה באותה ג'. ביום שבו נישאנו, התחייבנו להחזיק מעמד אחד עם השניה, בכל סערה. השלכת המילה 'גירושין' לחלל האוויר יוצרת סדק בבסיס מאובטח של הנישואים שלנו. בעלי צריך לדעת שגם כאשר הדברים לא ורודים, אני עדיין בוחרת בו ואנחנו נלחם על העתיד שלנו ביחד".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית