מקבלים המון עצות איך לגדל את ילדיכם? זה מה שתעשו

כשאת יולדת, כל העולם ואשתו מנדב לך עצות למכביר, אך כאשר את נתקלת בשאלה חשובה בנושא הפעוט שדורשת תשובות מיידיות, את מתלבטת למי באמת כדאי לפנות. הנה טריק גאוני שיעזור לך (ילדים)

יעל קלצקין | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

כשאתן מצפות לילד, החברות, בני המשפחה, החמות ואפילו זרים ברחוב מנדבים לכן עצות (לרוב לא רצויות), על איך ללדת / להאכיל / לגדל תינוק. מצד שני, כאשר אתן נתקלות בשאלה חשובה בנושא הפעוט שדורשת תשובות מיידיות, אתן אובדות עצות ומתקשות להחליט למי לפנות (לסמס לחברה? לשאול עמיתה לעבודה? לבדוק בגוגל?) הנה, טריק גאוני שיעזור לכן להשתיק את המקהלה המחרישה מסביבכן של דעות בנושא ההורות.

מה אתן עושות: ראשית, קחו בחשבון את כל האמהות בחיים שלכן - מאמא שלכן, דרך החברה הכי טובה ועד הבוסית שלכן. לאחר מכן, שאלו את עצמכן: מתוך כל אותן אמהות, איזה סגנון הורות אתן מעריצות? (במילים אחרות, מי הכי משקפת את סוג ההורות שאתן רוצות לנקוט בו?) לדוגמה, האם אתן אוהבות את השכנה הנינוחה והמשחררת אבל גם שיטה המגובה במחקרים? או אולי את ההתנהלות הקפדנית של הבוסית שלכן, ההולכת נגד הזרם?

בסדר, עכשיו מה? כעת, כשהחלטתן באיזו צורה אתן רוצות לגדל את יורש העצר, בחרו שתיים (ורק שתיים) שיקבעו והפכו אותן למשענת שתעניק ייעוץ / תשובות לשאלות / פתרון לחששות שעולים לגבי התינוק שלכן.

מכל היתר, פשוט התעלמו, כמובן. ראו, אנחנו לא אומרות שאתן צריכות לסרב לטיפים מאדם או ממקום אחר (או מגוגל), אך השיטה הזו עוזרת לצמצם את טווח הדעות המבלבלות אתכן ומעניקה לכן תכנית פעולה להיצמד אליה כאשר יעלו קושיות הקשורות לתינוק. (ואתן יודעות, יש הרבה כאלו.)

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית