הכל בעיני המתבוננת: 6 טיפים לנשים שמרכיבות משקפיים

ככל שאנו מתבגרות, אנחנו מוצאות את עצמנו יותר ויותר מרכיבות משקפיים בבוקר ולא עדשות. הנה, כמה עצות מועילות איך להוציא את המיטב מהפנים כשעל האף מונח זוג משקפיים שלוקח את הפוקוס (יופי)

מאמע | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

היו זמנים שבהם הרכבת משקפיים היתה יותר מסובכת מאשר אפנתית. למעשה, אנו זוכרות היטב את האושר הטהור שהרגשנו כאשר עברנו לראשונה לעדשות מגע. אבל ככל שאנו מתבגרות (וגם, באמת, נהיות עסוקות יותר), אנחנו מוצאות את עצמנו בוחרות במסגרות העגולות שלנו, לעתים קרובות יותר. הנה, כמה עצות מועילות על איך להוציא את המיטב מפניכן כשעל גשר אפכן מונח לו זוג משקפיים שלוקח את כל הפוקוס:

ענדו עגילים קטנים (אבל אל תוותרו עליהם לגמרי)

עגילים ארוכים, מתנדנדים או בעלי נוכחות יתחרו במשקפיים ויציפו את הפנים שלכן. במקום זאת, בחרו בדגמים עדינים שיוסיפו רק נגיעה של חן לפניכן, מבלי להסיח את הדעת לגמרי. אתן רוצות שהמשקפיים שלכן יראו כמו אביזר תכליתי - לא משהו שהנחתן על פרצופכן כלאחר יד כשירדתן מהמיטה בבוקר.

התאימו את צבע התכשיטים לצבע המסגרת

בדרך כלל אנחנו בעד אי התאמה ומראה לא מתאמץ, אבל כשמדובר במשקפיים, אתן צריכות להיות מודעות לתיאום צבעים. (מאחר ואתן יודעות, הפנים שלכן מעורבות פה.) לדוגמה, אם יש לכן מסגרת בגוונים של חום, לכו על תכשיטי זהב. אם יש לכן משקפיים כסופים, לבנים, או בכל צבע ניטרלי אחר, לכו על תכשיטי כסף או מעוטרים באבנים. אבל! אם יש לכן משקף שחור, הכל הולך.

צמצמו נוכחות של אביזרים נוספים

כמו כובעים או אביזרי שיער גרנדיוזיים, אשר יכולים ליצור מראה עמוס מדי ומגוחך. הכלל הזה תקף גם למשקפי ראיה וגם למשקפי שמש.

התלבשו באופן סולידי

בעוד אנחנו אוהבות שמלות פרחוניות בסגנון וינטג' ונעלי מוקסין, יש משהו בציוותם למשקפיים שגורם לנו להרגיש כאילו אנחנו לומדות למבחן באוניברסיטה, בניגוד למה שאנחנו עושות בפועל, ניהול פגישה גדולה במשרד.

וותרו על אייליינר שחור וצלליות כבדות

ובחרו באייליינר כחול וצלליות קלילות, במקום. קצוות שחורים היוצאים מן העין יכולים להראות גרוע כאשר יוגדלו על ידי המשקפיים שלכן. אבל כחול עמוק יגדיר את העיניים שלכן בדיוק אותו דבר. בחרו בצלליות זהב ואתן מוכנות לדרך.

לכו על שפתונים נועזים

אדום, ורוד, או חום - לא משנה מהי העדפתכן. מריחה של צבע על השפתיים עוזרת לאזן את המסגרת הכבדה ושומרת על המראה הכללי שלא יצטייר כמרושל. גם אם אתן לא מרבות למרוח שפתון, ליפגלוס פשוט גם יעבוד.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית