המוזיקאי איבד את ביתו, עכשיו הוא מתלוצץ

נגן המנדולינה וחבר להקת האחים סולומון, שרולי סולומון, איבד את ביתו וכל רכושו בשריפה הגדולה במבוא מודיעים. כעת הוא מתמודד עם המצב בהומור משעשע • צפו (מוזיקה)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום: דף הפייסבוק של סולומון)

הזמר והיוצר שרולי סולומון, מלהקת האחים סולומון המפורסמת ובן למשפחה המוזיקלית שרבים מילדיה מוכרים במיוחד בתחום המוזיקה היהודית, איבד בחודש שעבר את ביתו בשריפה הגדולה שכילתה את היישוב מבוא מודיעים בו התגורר.

סולומון, שאיבד גם את המנדולינות היקרות שלו בשריפה, כשרץ בכל כוחו להציל את ספרי התורה ולהוציא את כל תושבי היישוב בשלום מהלהבות, מתגורר בינתיים בקיבוץ חפץ חיים ומתמודד עם הקשיים בהמתנה לפתרון.

"חלפו להם חמישה שבועות מאז השריפה ואני מתחיל להסתגל "לשיגרה" החדשה והמאתגרת כאן בקיבוץ חפץ חיים. חזרתי לנגן קצת ולהשתעשע עם המנדולינות החדשות שאחי נח סולומון (מלהקת 'סול פארם') וחברות לעבודה של אשתי תרמו לי
(אין עליכם תודה רבה) ובהשראת הפסיכולוגים שהמליצו להשתמש בהרבה הומור במהלך התקופה הזו כתבתי שיר קצר שיר תודה שיר תקוה שיר חצי הומוריסטי חצי רציני מקוה שזה יגרום לכם קצת לחייך", כתב סולומון.

בשיר הוא מתייחס ומודה לתרומות הרבות שקיבלו ניצולי השריפה מכל רחבי המדינה, מתייחס למצב האבסורדי בו נמצאים תושבי היישוב ומייחל לשוב אל ביתו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר